28.8.2012

Must on tullu.......... siivoushullu?

Mä vihaan siivoamista. Vihaan vihaan vihaan. Mun mielestä se on vaan välttämätön paha, joka tulee suorittaa, koska en tykkää sotkuisesta asunnosta. Perussiivous menee vielä jotenkin, mutta entäs sitten luuttuaminen, petivaatteiden vaihto tai ikkunanpesu? 

Kännykkälaatu... Samalla kun pesin parvekelasit, innostuin vaihtamaan parvekkeella järjestystäkin. Meidän vanha sohvapöytä majoittuu nyt väliaikaisesti parvekkeella siihen asti, kunhan se pääsee uuteen kotiin :) 

Mä en tiedä, mikä muhun tänään meni. Mä käsittelin meijän sohvan höyrypesurilla JA pesin ikkunat koko kämpästä. Keittiön ja makkarin ikkunoita mä en oo pessyt vielä kertaakaan tässä vajaan vuoden ja kolmen kuukauden aikana, mitä tässä on asuttu. Aina kun on tullu mieleen, et vois pestä ikkunat, niin aurinko on paistanu just noihin kyseisiin ikkunoihin (onko tää sit sitä tiedostamatonta välttelemistä? :D). Tänään mä kuitenkin ajattelin, että pakko pestä toi keittiön ikkuna, kun näyttää niin karseelta (toim. huom. keittiön ikkunasta ei nähnyt pihalle, jos aurinko paistoi siihen). Kun sain vauhdin päälle, ajattelinpa pesasta kaikki ikkunat. Joo'o, kyllähän siinä sellanen kolmisen tuntia vierähti ja sain pestyä parvekelasitkin... Mä oon vähän turhan tarkka noiden ikkunoiden suhteen, tiirailen ja tutkin joka suunnasta, että eihän nyt varmasti jääny viirun viirua... :D


Tarkotus oli siivota kämppä muutenkin lattiasta kattoon virtapiikin aikana, mutta kello oliki sitten ikkunoiden puunaamisen jälkeen sen verran paljon, että päätin parkeerata persukseni sohvalle. Ehkä mä huomenna kehittelisin kans tällasen virtapiikin, niin sais kerralla koko asunnon siivottua? Juu'u, toivoa saa... 


Mitään muuta ihmeellistä tänään ei ookaan tapahtunu, paitsi että meidän neiti huus varsin vähän verrattuna normaaliin iltahuutoon (koputan puuta, voihan se vielä alkaa). Olin tänään lapsenlikkana kummitytölle ja kylläpä oli hommaa kahden neidin (2kk ja 1v 5kk) kanssa! 


4 kommenttia:

  1. Rakas<3 se sohvapöytä pääsee mun hoiviin;) mä lupaan antaa sille vähintään yhtäpaljon rakkautta ku säki!! Tuuppas sillä höyrypesurilla meille huomenna! Ps. Huomenna nähään muru<3 (tai siis tänään xD)

    VastaaPoista
  2. Pps. Mitäs tuolla liitutaulussa lukeekaan;)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samalla saat kantaa sit sen sohvanki pois :) Toi höyrypesuri on mitä on, mut kai sillä jotain saa aikaseks :D

      Poista
  3. "kannan kaiken vaikket mitään pyydä" <3

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!