24.9.2012

Räkäpää

Mun pää on räkää täynnä, eikä ajatus kulje. Tein eilen pitkän tehtävälistan tälle päivälle ja arvatkaa vaan, tuliko kaikki merkityt asiat tehtyä? No ei, muutama vaan. Hirmu hinku ois tehdä kaikkee, mut ei vaan jaksa. Mä en oo sellainen ihminen, joka osaa olla paikoillaan ja nauttia vaan, voi kun osaisinkin! Mut hei, sain mä tänään sentään nukuttua päikkärit ja normaalisti en oo mikään päikkäri-ihminen, huomaa mitä tää flunssa mulle tekee. Ja entäs tuo ilma? Mä vihaan syksyä. Vihaan vihaan vihaan. Joko sanoin, että vihaan syksyä? Ei sillä, mun mielestä ruska on tosi kaunis, syksyisin saa polttaa kynttilöitä ja ilma on aamuisin mukavan kirpeä, mutta silti! Mä en tykkää vesisateesta, loskakeleistä, harmaudesta ja siitä, että pitää pukea enemmän vaatetta niin itelle ku Islallekki.


Onneks on ainakin yks asia, joka saa mut aina iloiseksi, olipa miten surkea päivä tahansa. Se yks asia nukkuu pinnasängyssään ja naureskeli tänään kylvyssä <3 Se yks asia höpöttää mulle ja Miikalle aamuisin, nauraa rätkättää (tai ainakin yrittää sitä parhaansa mukaan), päästelee ihmeellisiä ääniä ja suo meille valloittavia hymyjä. Isla on syy, joka saa mut joka aamu hyvälle tuulelle, vaikka sattuisinkin nousemaan väärällä jalalla :)

Tulipas kauheaa valitusta... Ei mun päivä oo oikeesti noin kauhee ollu, oon vaan väsyny :D Eilen sentäs olin ahkera, puunasin kylppäriä puhtaaks tunnin! Nii ja joku fiksu on rakentanu ton kylppärin silleen, että melkein koko kylppärin ympäri kiertää kolme kupariputkee seinän alaosassa, niitten välejä on tooooosi kiva putsailla... Mutta sainpas tehtyä sen, Miikan hammasharjalla ;)

1 kommentti:

  1. Tervetuloa osallistumaan arvontaan: http://dayafterday2012.blogspot.fi/2012/09/ensimmainen-arvontani_22.html
    :)

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!