11.10.2012

Laiskottelua ja tehoilua

Mä olin tänään aamulla laiska, päivällä laiska ja vielä iltapäivästäkin laiska. En saanut tehtyä oikein mitään, kun meidän neiti päätti nukkua sellasia pikapäikkäreitä, ettei niiden aikana ehtiny pahemmin touhuamaan ja Isla vaan karjuu, jos joutuu itekseen olemaan muutamaa minuuttia pidempään. Noo, eiköhän tilanne helpota sitten, kun neiti lähtee liikkumaan :)


 ♥  

Iltapäivällä sain kuitenkin väsättyä ruuan ja Miikan tultua kotiin lähdin hakemaan muutaman vaatteen, jonka olin nettikirpparin kautta varannut Islalle. Voisin niitä kuvailla vaikka huomenissa! 

Illasta purin Ikean Expedit-hyllykön ja siinäpä vasta oliki hommaa! Puutappeja, puutappeja ja puutappeja, kaikkiaan 54 kappaletta! Lisäksi vielä ruuveja ja hampaiden kiristelyä. Ehdin jo manaamaan, että kuka helvetti noi on menny noin tiukkaan laittamaan, mut mähän ton taisin kootakki... Hups. Hyllykkö on purettuna ja toivon mukaan lähtee huomenna uuteen kotiin. Huomenna pitäis myös heittää keikka kaatikselle viemään yks vanha sohva. Oon niin innoissani lähestyvästä muutosta, en malttais millään odottaa!
Ennen... (Kuva © Ikea)

 Jälkeen...


P.S. Sain tänään myös pakattua kaksi banskulaatikkoa lisää kampetta, hyvä mä! 

2 kommenttia:

  1. Ah, minun uusi hyllyni! Pitää käydä äkkiä sitä piparitaikinaa ja tekasta palkkaa teille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt oon verisesti loukkaantunu, ku ei saatukkaa piparia vaan pullaa ;)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!