9.10.2012

Sorsia ja lenkkeilyä

Käytiin tänään siskon ja lasten kanssa kaupungissa pyörähtämässä ja enpä muista, että millon olisin viimeks käyny kirjastossa! Ei ne kirjat, mutta se kirjastokahvilan munkki... <3 Aloin jopa miettimään, missäköhän mun oma kirjastokortti mahtaa majailla ja jos se on ja pysyy paikassa x, pitäisikö hommata uusi. Kirjastossa näytti olevan aika hyvä valikoima kirjoja ihan pienillekki, oli siis aika paljon sellaisia pahvikirjoja kera paksujen sivujen.


Kirjastosta suunnattiin Pikku Vanhaan katsastamaan kirpparitarjonta, mutta tällä kertaa ei mitään tarttunut mukaan. Lisäksi käytiin vielä sellaisessa Tivoli-nimisessä lelukaupassa (jossa on myös sisustusjuttuja ja lahjatavaroita), mutta hinnat olivat vähän turhan suolaisia mun makuun... :( Sieltä suunnattiinkin kotia kohti ja koko reissuun uhrautui aikaa suunnilleen 2,5h, vaikka kävelyä ei tullut varmaan kun 6-7km. Kotimatkalla käytiin vielä leikkipuiston vieressä katsastamassa, että olisko siellä sorsia ja olihan siellä :) Mokomat kävi melkein röyhkeiks, kun tulivat kädestä hakemaan ruokaa (mitä meillä ei ollut) ja sen huomattuaan yrittivät näykkäistä! Aika lähelle uskalsivat tulla, vajaa kuukaus takaperin ne pysytteli parin metrin päässä, nyt uskaltautuivat ihan muutaman sentin päähän!


Illalla tein jotain repäisevää ja kävin lenkillä! Kyllä, minä! Mun kunto on ihan järkyttävän huono, oon muutaman minuutin juoksemisen jälkeen jo kuoleman kielissä. Mun polvet ja selkä meinaa olla aikalailla vaihtokunnossa ja ne ei paljoa kävelemistä kummempaa kestä, harmi. Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja kävin pienen lenkin, puolisen tuntia siinä tais mennä. Kävelin aina yhden biisin ajan, juoksin seuraavan biisin ajan, sitten taas kävelin ja niin edelleen. Kotiin tulikin sitten hikinen, vaaleanpunainen ja läähättävä sohvaperuna himourheilija ;)

Se lähti ylittää siltaa :) 

Toi perhanan sorsa yritti syödä mun sormen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!