17.10.2012

Syysväsymys, tule heti takaisin!

Missä mun syysväsymys? Se pirulainen, joka pakotti mut eilen sohvan pohjalle röhnöttämään? Se, joka tekee ihmisistä väsyneitä ja saamattomia? Jos joku on nähnyt, voisiko palauttaa sen heti? Kiitos.


Naapurit tykkää varmasti, kun meillä oli pyykkikone pyörimässä jo ennen kuutta ja astianpesukonekin ennen seittemää. Myös pyykit oli ripustettu narulle ennen seiskaa ja sen jälkeen vielä järjestelty hieman kämppää. Mä heräsin varttia vaille kuus omaan herätyskellooni, joka on säädetty varttia vaille kuuteen Miikaa varten. Meijän Miika kun meinaa olla hiukan aamu-uninen, jopa enemmän ku mä! No ei siinä muuten mitään, mutta vaikka mä kuinka pyörin sängyssä, Nukkumatin tilalle oli tullut Valvomatti ja en saanu enää unen päästä kiinni.

Siispä kerkesin touhuamaan vaikka mitä ja Islakin nukkuu vielä!

Koska täällä ei ole Hulluja Päiviä (mitä viime viikolla joka blogissa hehkutettiin...), lohduttauduin eilen Carlsonin 5+1-päivillä. Mä olen jo pidemmän aikaa hamstrannut eri värisiä Iittalan Kivi-tuikkuja ja koska kirkkaat oli tarjouksessa, kävin niitä kolme hakemassa kotiin. Nyt kirkkaita onkin sitten viis ja muun värisiä 11 :) Sen lisäksi poistokorista löytyi neljä muovista Muumi-lasia kympillä, joten en raaskinut jättää niitä sinne yksinään, koska kyseessä oli viimeinen paketti ;)


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ne oli munkin mielestä niin vastustamattomia, etten voinu jättää niitä kauppaan!

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!