28.12.2012

No ne joululahjat!

Mä olen onnellinen siitä, ettei joululahjoja tullut kenellekään älyttömiä määriä. Mä itse arvostan hyödyllisiä ja tarpeellisia lahjoja, joille tulee käyttöä. Toivon myös, ettei Isla tottuisi älyttömiin lahjakasoihin, sehän ei kuitenkaan ole se joulun perimmäinen idea. Aika paljon saatiin sellaisia lahjoja, mitä oltiin toivottu - niin Islalle kuin itsellekin :) Mä ja Miika saatiin lahjoiksi Ikean lahjakortti ja auton lyhennys maksettiin meidän puolesta tältä kuulta, parempia (ja hyödyllisempiä) lahjoja en olis voinut toivoakaan! Miika sai lahjaksi sukkia, boksereita ja rahaa, niille löytyy aina käyttöä. Sain Miikalta Johanna Kurkelan uusimman albumin ja muuta en toivonutkaan, mä olen nyt onnellinen <3 Oltiin sovittu, että lahjoja ei toisillemme pahemmin osteta ja parikymppiä on ehdoton yläraja niillekin vähäisille hankinnoille. Tämä toteutui varsin hyvin, mutta Isla sai sitten lahjoja meidänkin edestä!

Mä toivoin Isla toivoi joulupukilta Brion taaperokärryä, Brion palikkalaatikkoa ja Pentikin pupua. Kaikki joululahjatoiveet toteutui ja vähän enemmänkin, sillä noiden lisäksi Isla sai Brion pinkin neppiksen, rahaa ja vaatteita. Mä en useinkaan halua lahjaksi vaatetta, koska oon tosi nirso Islan vaatteiden suhteen (itsehän verhoudun H&M:n uniikkeihin trikoopaitoihin...). Tällä kertaa kaikki saadut vaatteet oli kyllä varsin mieluisia!

Tässäpä olis niitä kuvia sitten! Toivottavasti muistin kuvata kaiken, aina ei tää hatara pää toimi...

Nyt löytyy Pentikin puput kaikissa kolmessa koossa! 





Lahjayökkäri, toinen yöpuku unohtui kuvata...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!