8.12.2012


Siis kysynpä vaan, voiko aamu alkaa paremmin? Ei mun mielestä :) Mä rakastan niitä hetkiä aamuisin, kun kuulen Islan huoneesta höpöttelyä ja yhteinen aamu aloitetaan vaipan vaihdolla ja maidolla, höpöttelyllä ja leikkimisellä. Meidän likka on aamuisin kaikista parhaimmalla tuulella ja sehän passaa tällaiselle ei-niin-aamuvirkulle äidille, joka jäisi mieluusti useimmiten sängyn pohjalle makoilemaan peitto korvissa. Mä en vaan voi herätä väärällä jalalla, kun Islan huoneesta kuuluu iloista höpöttelyä ja neiti on superiloinen!

Isla on muutenkin viime aikoina ollut paljon iloisempi ja virkeämpi, sillä vihdoinkin myös iltahuudot on jääneet pois kuvioista. Totta kai välillä kiukuttaa, mutta se kuuluu asiaan ja sen kestää vallan hyvin verrattuna niihin korvia repiviin iltahuutoihin. En oikeastaan osaa edes sanoa, että mihin ne loppui :o Meillä on ollu jo ainakin pari-kolme viikkoa varsin hiljaista iltaisin, sitä ennenkin iltahuutojen määrä väheni ja huuto ei ollut enää jokailtaista. Tuskin tarvitsee sanoa, kuinka onnellinen mä oon siitä, että Isla on nyt oma itsensä ja jaksaa päivisinkin olla pirteämpi, kun ei iltaisin tarvii huutaa? :) 

Myös unille käydään edelleenkin yleensä nätisti, kuten melkein joka kerta viimeisen kuukauden aikana. Mä olen niiiiiiin superonnellinen <3 Neiti on tosin keksinyt poikittain kääntymisen ja sen takia nukahtaminen on hieman hankalampaa, kun pitää kääntyillä koko ajan :D

Ihanaa viikonloppua kaikille, tää laiskuri yrittää jatkaa tota laatikkovuoren purkamista!

P.S. Viimeisin kuukausikatsaus on myös tekemättä tämän muuttohässäkän takia, lupaan ryhdistäytyä!

2 kommenttia:

  1. Ihana kuva! :) kuulostaa niin tutulle.. Meillä kans aamulla herätään höpinään ja siellä se ukkeli poikittain sängyssä höpisee yksinään jalat pinnoissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on aamulla tosi ihanaa, mut iltasin se ei oo niin mukavaa, kun neiti kääntyilee poikittain ja sitten karjuu, että häntä pitäis tulla auttaa :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!