31.12.2012

Vuoden vika!

Huomenna pyörähtää uusi vuosi käyntiin, toivottavasti siitä tulee vähintäänkin yhtä ihana, kuin tästäkin! Tämä vuosi on ollut minulle ehdottomasti tärkein kaikista ja olen myös kasvanut paljon tämän vuoden aikana (niin henkisesti kuin fyysisestikin :D). Olen oppinut paljon uutta, mutta vielä on varmasti myös paljon opittavaa. Isoin yksittäinen asia tänä vuonna oli ehdottomasti se, kun Isla syntyi. Samalla minusta tuli äiti ja sain harteilleni kasan vastuuta. Tämä vuosi on ollut raskas, mutta hyvin palkitseva. Islan syntymä merkitsi suurta käännekohtaa elämässä ja sitä ei oikein voi vieläkään käsittää, miten puolessa vuodessa voikaan kiintyä toiseen niin paljon. Me ollaan nyt perhe, mutta parisuhdekin on lujittunut uuden perheenjäsenen myötä. 

Ensi vuonna mä lupaan panostaa enemmän parisuhteeseen, olla ehkä hieman parempi ystävä ja pyrkiä vähän parempiin elintapoihin, viimeistä en tosin mene vannomaan :D Mun päässä risteilee ajatuksia toisensa perään, enkä saa niitä koostettua nyt järkevästi tekstimuotoon. Annetaan siis kuvien puhua puolestaan!



Ihanaa uutta vuotta rakkaat lukijat! Olkaa illalla kiltisti ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!