8.2.2013

23+1

rv. 23+0 


Nää viikot juoksee kyllä kauheeta kyytiä verrattuna edelliseen raskauteen, mutta se lienee ihan ymmärrettävää, kun mulla on tollainen pieni nappisilmä vahdittavana, jonka perässä saa koko ajan juosta. Masuvauva on alkanut ilmoittelemaan itsestään entistä enemmän ja eilenkin rallit tuntuivat kestävän mahassa aamusta iltaan. Mut mä en todellakaan valita, oon vaan helpottunut, kun mun ei tarvii koko ajan hermoheikkona metsästää liikkeitä. 

Tällä viikolla meidän pikkunatiaisen pitäis painaa jo yli puoli kiloa, sillähän alkaa olemaan kokoa ihan oikeasti! Puhelimen mukaan raskautta on kestänyt 162 päivää ja vielä olis 118 jäljellä. No mutta hei, reippaasti alle puolet! Viikkoja tänään siis 23+1, 16+6 vielä jäljellä. Onneksi sovellus puhelimessa kertoo raskausviikkojen määrän, sillä mä en aina tunnu pysyvän kärrillä niistä. Islaa odottaessa tiesin aina tarkalleen raskausviikot ja -päivät, mutta nyt joudun välillä jo miettimään, että mikäköhän viikko mahto olla menossa :D

Kuvituksena eilisen maha, kun tasaviikot poksui + tietysti tuo yksi linssilude, joka halus välttämättä kuviin ;)


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hih :) Tuntuu vaan isommalta ja kömpelömmältä, mitä näyttää kuvien perusteella :D

      Poista
  2. Ihana, söpö masu sulla :) Tässähän tulee itellekin vauvakuume ;D Tai mulla on jo pienonen semmonen. Eilenki sanoin miehelle, että ois ihana saada vauva. Meiän poju on nyt reilut 9kk. Onnea teille tulevasta vauvasta ja kaikkea hyvää <3 Sulla on kiva blogi ja vaikutat ihanalta ihmiseltä.

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!