18.2.2013

Arkea helpottavat räpsyttimet?

Mä kävin tänään elämäni ensimmäistä kertaa ottamassa ripsienpidennykset! Huh, raskaana oleva nainen ja parin tunnin makoilu paikoillaan ei oo kovin hyvä yhdistelmä. Siinä vaiheessa, kun ripset oli saatu kuntoon, jouduin juoksemaan vessaan pää kolmantena jalkana ja huomasin, etten olekaan kovin notkea maattuani pari tuntia paikoillani :D No, kokemus oli kuitenkin kiva ja sainpahan viettää pari tuntia laatuaikaa itseni kanssa. 

Miikahan hommas mulle ystävänpäivälahjaksi lahjakortin ripsienpidennykseen ja tänään pääsin sen sitten käyttämään. Itse laittaminen ei ollut niin inhottavan tuntuista, kun olin kuvitellut ja aika kului yllättävän nopeasti. Kyllä siinä tuolissa maatessa huomas, että tänään on tullu herättyä suht aikaisin, kun meinasin aina välillä nukahtaa :D Ainakin ensivaikutelma ripsistä on tosi hyvä, mutta saas nähdä miten mä totun näihin! Pitänee luopua mun perusrutiineista ihonhoidon suhteen tai siis ainakin muuttaa niitä. Mä kun en kovinkaan paljoa jaksa panostaa itseeni ja olen koko sen ajan mitä oon meikannu (10 vuotta? tai jotain?) hinkannu nassun käsisaippualla (tai saippua kun saippua, mitä nyt sattuu olemaan lähettyvillä) ja sitten lätränny rasvaa hirmuiset kerrokset :D No, ehkä on jo aikakin panostaa hieman itseensä ja ihonhoitoon oikeiden tuotteiden muodossa!


Oho, harjasin näköjään hyvin, ku sojottaa vähän joka suuntaan...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!