12.2.2013

Vaatteet kiertoon

Mä olen ollut eilen ja tänään ahkera, sillä kävin läpi kaikki Islan pieneks jääneet vaatteet ja pistin myyntiin Facebookkiin. Eilen touhusin vaatteiden parissa varmaan pari kolme tuntia ja luulin urakan olleen jo ohi, kunnes tänään löysin vaatehuoneesta vielä laatikollisen vaatteita. Siis täyden banskulaatikollisen, siinä vaiheessa alko masentamaan :D On siinä vaan aika homma kuvata kaikki, kirjoittaa kuvaukset ja hintapyynnöt ja ladata kaikki vielä Facebookkiin. Kyllä mä tiesin, että Islalla on aina ollu paljon vaatetta, mutta että noin paljon! Laitoin myyntiin n. 130 vaatetta, joista pieni osa tosin oli saatuja ja jääneet pitämättä, kun en ole kelpuuttanut. Toisaalta raivaaminen tekee ihan hyvää, sillä pitäähän pikkuveljenkin vaatteet saada jonnekin mahtumaan :)

Eikä tuossa oo edes kaikki...

Mun ostolakkokin loppui eilen ikään kuin huomaamatta... Käytiin siskon kanssa kiertämässä vasta avattu kirppis ja löysin sieltä Islalle hopeisen Hello Kitty-mekon, joka oli pakko saada. No okei, meidän kummitytön synttärit on tossa kuukauden päästä, joten ehkä toi mekon ostaminen oli oikeutettua, koska Islalla ei oo oikein mitään mekkoa, joka olis sopivan kokoinen. Mekon lisäksi löysin kolme kirjaa eurolla, joten pakkohan ne oli mukaan ottaa, Islalla on vaan muutama kirja ennestään ja mä alan ainakin osaamaan ne ulkoa. Jospa mä nyt yrittäisin pysyä vähän pidempään ostolakossa, kun pari päivää. Miks mä en oikein itekkää usko tuohon? :D



8 kommenttia:

  1. Nyt se urakka vasta alkaa, kun ihmiset ostelee noita ja sitten pakkaat kaikki, kirjoitat osoitteet, viet postiin... ;) Saanko kysyä millä kirppiksillä myyt?

    Ihana tuo Hello Kitty-mekko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks olin fiksu ja pistin vaatteet myyntiin vaan Kuopion lastenkirppikselle, koska tiesin, ettei mulla hermot kestäis postittamista :D Pitänee kahtoo, että jos noista joitain valittuja juttuja laittais muillekin kirppiksille myyntiin ja jaksais lähettää postin kautta :)

      Poista
    2. Aa, oot ollu niinkin fiksu. ;) Se postittaminen on kyllä rasittavaa hommaa. Onneks mun isällä on oma firma, mistä se suostuu välillä lähettää jotain vaatepaketteja. ;D

      Poista
    3. Ajattelinkin olla rasittamatta omia hermojani, ei mun viitseliäisyys riittäis kaikkien pakkaamiseen ja lähettämiseen :D

      Poista
  2. Hui kuinka paljon vaatteita :D Ihanan kittymekon oot löytänyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, minä kans säikähdin vaatteiden määrää :D En mä oo voinu millään ostella noin paljoo (enpä)!!

      Poista
  3. Heii minä halluun noita vaatteita !! :) Mun pitikin kysymäni sulta (jo sähköpostissa) et oisko sulla Islan vaatteita mitä oot hävittämässä kun voisin tälle masuasukille jottai katella. :) ja säästyisit postitukseltaki ;) -Minna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, noita on kyllä yllin kyllin, eiku penkomaan vaan! :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!