21.3.2013

Hyvä aamu?

Millä päivä lähtee käyntiin, jos silmät ei tunnu pysyvän auki ja muutenkin tökkii? No Muumimamman voimajuomalla tietysti! Mä olen ihan rakastunut Muumiteehen tai oikeastihan se on Päivän paras hetki-pussiteetä, jota löytyy neljää eri makua samasta paketista. Herkullisimman kuuloinen lienee mustikkamuffinssin makuinen tee :) Mä juon teeni sokerin tai makeutusaineen kanssa ja sekaan laitan vielä aimo lorauksen maitoa, en siis voi väittää että teen erilaiset aromit hirveästi maistuisivat :D Mutta mausta viis, mä olen huumaantunut noiden tuoksusta! Aamupalaksi tein pikaisesti smoothieta maidosta, jugurtista ja banaanista, lisänä vielä siivu ruisleipää, joka kuvista jäi puuttumaan. Mä olin ennen tosi huono syömään aamupalaa ja yleensä en syönytkään aamuisin mitään. Nykyään oon tsempannut aamupalan suhteen roimasti ja kyllä sitä huomaa jaksavansa paljon paremmin :)

P.S. Kuumana juotu tee on luksusta! Yleensä nautin teeni kylmänä samalla, kun juoksen lapsen perässä ympäri asuntoa. Tänä aamuna sain juoda aamuteeni rauhassa, kylläpä sitä osaa olla tyytyväinen pieniin asioihin nykyään :)

Islalle ensin puuro nassuun, niin sitten saa ehkä itsekin syödä jotain rauhassa :) 

Teetä + smoothieta + leipä + päivän lehti = hyvä aamu

1 kommentti:

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!