18.3.2013

TOIVEPOSTAUS: Sanni ♥ Miika

Eräs lukija pyysi postausta mun ja Miikan tapaamisesta, joten sitä saa mitä tilaa! Meidän tutustuminen ja seurustelusuhteen alku ei ollut ehkä sieltä romanttisimmasta päästä, mutta tärkeintä lienee se, mitä me ollaan tässä vajaan 3,5 vuoden aikana saatu aikaiseksi. Netin ihmeellisestä maailmasta löytynyt laskuri kertoo, että ollaan jaksettu toistemme naamoja 1199 päivää, kuulostaapas pitkältä ajalta!

Me tutustuttiin Miikan kanssa vuonna 2009, elokuussa. Kuten kerroinkin jo, ei tapaaminen ollut romanttisimmasta päästä, vaan meistä tuli amiskan alkaessa luokkakavereita. Kiinnitin huomioni heti ensimmäisenä tuohon lähes kaljupäiseen mieheen (POIKAAN!) kera leukaparran, kyllähän sellainen nyt pisti silmään, kun muilla kasvoi leuassa korkeintaan kaks haituvaa ristissä. Lintsailin aika paljon syksyn aikana ja ensimmäisen muutaman kuukauden aikana taisin olla vain muutaman päivän koulussa, kovin hyvin ei siis ehditty tutustumaan. Miika kyllä sanoo kiinnittäneensä muhun heti huomiota, olinhan luokan ainoa tyttö. Siinä missä mä kiinnitin huomiota partaan, Miika kertoo tuijottaneensa vaan mun persettä, kuinka yllättävää! :D Kuin vaivihkaa, yhteyttä alettiin pitämään irc-galleriassa syys-lokakuussa, myöhemmin mese lauloi yötä päivää. Mä asuin tuolloin yksin omassa kämpässä, Miika porukoidensa luona. Yhtenä iltana Miika oli lähdössä ajelemaan kevarillaan, jolloin tokaisin mesessä, että voisithan sä vaikka täällä pyörähtää kahvilla. No, Miika tuli mun luo, mutta kahvi sille ei kyllä kelvannut :D Koko ilta istuttiin sohvalla ja tuijoteltiin telkkaria, tää oli varmaan marraskuun puolessa välissä.

(kuvan saa klikattua suuremmaksi) 

(kuvan saa klikattua suuremmaksi) 

Sen jälkeen Miika olikin mun luona varmaan melkein joka ilta ja illat kului telkkaria tuijotellen, jurosti vierekkäin istuen. Mä en oikein tiennyt, miten mun ois pitänyt tilanteessa toimia, koska mä olin kiinnostunut muustakin kun kaveruudesta, mutta luulin ettei Miikaa kiinnostaisi. Pari viikkoa me vaan istuttiin telkkaria kahtoen ja kaikesta maan ja taivaan välillä höpötellen, kunnes mä tein aloitteen silläkin uhalla, että oon kuvitellu liikoja ja mut lempataan tylysti. Ensimmäinen pusu ja jätkä näytti puulla päähän lyödyltä. Sitten toinen, kolmas ja niin edelleen. Hei, ehkä se onkin kiinnostunu musta! Siitä kai se lähti, seurustelun alkamisajankohdaksi pääteltiin hieman myöhemmin 5. joulukuuta. Suunnilleen viikkoa myöhemmin mä uskaltauduin ensimmäisen kerran soluttautumaan Miikan kaveriporukkaan, vietettiin pikkujouluja. Kaikki kyseli innoissaan, että milloinkas te ootte alkanu seurustelemaan ja mä vastasin jurosti, että "kuus päivää sitten" :D Jälkikäteen kuulin, että lähes kaikki Miikan kaverit oli pitäny sitä toivottomana tapauksena, joka ei tulis varmasti seurustelemaan vielä pitkään aikaan. Toisin kuitenkin kävi ja nyt, reilu kolme vuotta myöhemmin me ollaan saatu eniten aikaiseksi tuosta kaveriporukasta, jos näin voi sanoa :D 

(kuvan saa klikattua suuremmaksi) 

Miika oli mulle alusta asti tosi mystinen tapaus, eihän se ollu edes seurustellu koskaan aiemmin. Mä ajattelin monesti, että mitäköhän tästä tulee, huomaako Miika jossain vaiheessa seurustelun olevan tyhmää ja mä jään kun nalli kalliolle. Onneks niin ei oo käynyt, enkä enää epäile niin käyvänkään. Reilun kolmen vuoden aikana me ollaan menty kihloihin (1.4.2011, aprillipäivänä!), muutettu yhteen 1.9.2011, saatu lapsi 30.6.2012 ja toisen lapsen laskettu aika on 6.6.2013. Mun mielestä aika nopeaa toimintaa, mutta en valita! Mä olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja siihen, että oon vakiintunut aika nuorena. Ennen Miikaa pisin seurustelusuhteeni oli 1,5 vuotta ja nää kun summaa yhteen, voi päätellä etten oo hirveemmin sinkkuna viihtynyt teini-ikäisestä tähän päivään asti. Jotenkin mä en vaan oo osannu elää sinkkuna, seurustelu on paljon mukavempaa :) Tai no virallisestihan me eletään avoliitossa, ehkäpä joskus ihan avioliitossakin ;)

Tällainen on meidän tarina, löytyykö muilta yhtä 
"romanttisia" tarinoita ensitapaamisesta ja seurustelusta? ;)

P.S. Kuvat on sieltä täältä vuosien varrelta. Harmittavan vähän 
meistä mitään yhteiskuvia löytyy, pitäis ehkä tsempata vähän sen suhteen. 


8 kommenttia:

  1. Voi että miten romanttista ja ihanaa!!:´D Mitkä teidän koulutukset siis on? Ymmärsin et joku suht miesvoittoinen ala?? Ja ootko tehny sen alan töitä?
    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytiin kumpikin kone- ja metallialan perustutkintoa, erikoistumisena koneistaminen. Hyvin miesvoittoinen ala siis :) Mähän jouduin Islaa oottaessa tosi aikaisin saikulle selän takia ja sen takia en kerennyt papereita saamaan, muutamasta työharjottelusta ja lopputöistä jäi kiinni.

      Poista
  2. Jee, tätä postausta onkin odotettu. :)

    -Riikka

    VastaaPoista
  3. Meillä oli kans nopeeta toimintaa. Alettiin seurustelemaan 2/2011, muutettiin yhteen 8/2011 ja alettiin odotaan vauvaa 10/2011 ja tyttö synty 7/12. Mitä sitä viivyttelemään kun sen oikean löytää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meille tää tahti on ollut vallan sopiva ja kukin hoitaa asiat sillä tyylillä, kun itse parhaaks näkee :)

      Poista
  4. Mitä mieltä oot pettämisestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä pettäminen on ehdottomasti väärin. Oikeastaan muuta sanottavaa mulla ei asiaan ole, mutta olen ehdottomasti sitä vastaan. Kyllä kumppania pitää kunnioittaa sen verran, ettei mene ikinä pettämään :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!