21.4.2013

Äiti ei saa imuroida!

Muistatte varmaan, kun kerroin, että Isla pelkää imuria? Jälkikäteen on todettu, että imuri pelottaa vain ja ainoastaan kotona, muualla tuota huutavaa kapistusta kehdataan vaikka komentaakin ja itkusta ei ole tietoakaan. Tänään imurin varteen tarttui pitkästä aikaa Miika ja kuinkas kävikään? Ei tietoakaan itkusta, imuria vasten könyttiin seisomaan ja johtoa mallailtiin suuhun. Juu'u, taitaa nyt olla niin, että valitettavasti äiti ei saa imuroida... Ei sillä, tilannehan ei mua haittaa kovinkaan paljoa, koska Miika heiluu kyllä imurin varressa pyydettäessä - mä olen oikeastaan aika tyytyväinen tähän tilanteeseen ;)

Oon aika rättipoikkiväsynyt tän päivän sukulaiskahvitteluista, joten palaillaan huomenissa parempien kuulumisten kera! Ihanaa sunnuntaita <3




4 kommenttia:

  1. Hmm, vois kokeilla toimisko meillä :D Mies ei oo koskaan imuroinu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! Kyllä Miika meillä imuroi, mut yleensä mun pitää vähän patistella sitä :D

      Poista
  2. Hahaa erittäin hyvä syy laittaa mies imuroimaa ;)

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!