8.4.2013

Uutuuksia vaatekaapissa

Tein viime viikolla ihania vaatelöytöjä, mutta tänään oli pakko pyörähtää keskustassa uudemman kerran, sillä muutama vaate jäi viime viikolta vaivaamaan mua ja pakkohan ne oli käydä kotiuttamassa ;) Pikkuveikalle löytyi Lindexiltä vanuhaalari koossa 68cm, puoleen hintaan. Harkitsin myös samaisen vanuhaalarin ostamista 80-senttisenä, mutta ainakin toistaiseksi se jäi vielä kauppaan. Haalarin lisäksi löysin pikkujäbälle kirppikseltä kolme bodya yhteishintaan 4,80€, kaikki erittäin hyväkuntoisia. Myös Isla sai oman osuutensa vaatteista, sillä löysin likalle Seppälän alerekistä tuon ihanan pilvijumppiksen puoleen hintaan, jonka ostamista olin miettinyt siitä asti, kun sen ekan kerran kaupassa näin. Islalle löytyi myös kivan rennot farkut henkkamaukalta, sekä KappAhlin ihana velourmekko, jonka ostin Facebookin kirppikseltä.

Mä olen edelleenkin todella huono ostamaan itselleni vaatetta, mutta tulen suunnattoman iloiseksi lastenvaatteista. Mä en raaski oikein ostaa itselleni mitään, varsinkaan näin loppuraskaudessa, mutta lupaan panostaa myös itseeni sitten raskauden jälkeen uusien vaatteiden muodossa. Ehkä pidän raskauden jälkeen jotain muutakin, kuin henkkamaukan trikooraitapaitoja ;)

Mekko: KappAhl (kirppari), vanuhaalari: Lindex

 Jumpsuit: Seppälä, farkut: H&M

H&M (kirppari) 

KappAhl (kirppari) 


Lindex (kirppari) 


4 kommenttia:

  1. Voii, ihania vaatteita oot taas löytäny! :)

    -Riikka

    Ps. Oon jääny ihan koukkuun tähän sun blogiin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, kivaa kun käyt aina kommentoimassa! Melkein itellekki oisin voinu tollasen jumppiksen ottaa :)

      Poista
  2. Moikka, mun blogissa on sulle tunnustus!:)

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!