10.4.2013

Vanha ja raihnainen


Oi kuinka sitä voikaan tuntea itsensä niin vanhaksi ja raihnaiseksi, eikä tähän tarvita kuin 3,5 kilometrin vaunulenkki. Mä käyn aika vähän vaunuttelemassa Islan kanssa pidempiä lenkkejä, koska mun kroppa ei yksinkertaisesti kestä niitä. Tänään lähdin kuitenkin siskon ja kummitytön mukaan kävelemään porukoiden luokse ja sen kyllä tuntee! No, onneksi tämä pallomaha siirtyy pian käsivarsien varaan, painopiste muuttuu normaaliksi ja toivottavasti kadotan myös muutaman extrakiloni, niin ehkä silloin liikkumisesta tulee taas vähän helpompaa ja mieluisampaa :) Tosin eipä niitä tuplarattaitakaan oo ihan kevyt lykkiä!

 Isla kiikkui tänään ekaa kertaa ja neiti tykkäs kovasti!

Mä olen miettinyt varsinkin näin loppuraskaudessa useaan kertaan, että tämän raskauden jälkeen haluan panostaa itseeni ja omaan hyvinvointiini, onhan kroppani ollut kutakuinkin viimeiset 1,5 vuotta paikka kasvattaa pientä ihmislasta. Mä olen haaveillut vaatekaapin päivittämisestä ja kuntosalijäsenyydestä, saas nähdä mitä saan syksyllä aikaan, ainakin suunnitelmat on kovat! Vaikka olenkin nyt äiti, en halua unohtaa itseäni ja sitä, että olen myös nainen, avopuoliso ja minä. En tehnyt lupauksia uudelle vuodelle, mutta yksi lupaus voisi olla itseeni panostaminen. Jos mun on hyvä olla, niin luultavasti myös muidenkin ihmisten mun ympärillä on hyvä olla :)

On sillä mahalla jo kokoa! 

P.S. Miika osti mulle tulppaaneja! Kuinka tuo keltainen väri voikaan piristää <3

4 kommenttia:

  1. Aivan oikee päätös että pidät sitä omaakin aikaa ja teet kaikkee semmostakin mistä tykkäät ja mikä parantaa sun mieltäs. :) Että vaatekaapinpäivitys ja kuntosalijäsenyys ja kampaamokäynnit jne. on kaikki enemmän ku sallittuja. ;)

    -Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon, että itseensä panostaminen kannattaa myös lapsien kannalta. Kun mun on hyvä olla ja saan tehdä itelle mieluisia asioita, niin varmasti jaksan olla lapsienkin kanssa paremmin :)

      Poista
  2. Voi että kuulostaa tutulta! Just viimeks tänää sanoin nyt kun tää neiti tuhisee sylissä, että kunhan tää paletti alkaa kunnolla pyöriä ni tarvii alkaa tehä itellee jotai. Menny kuitenki se 1,5 vuotta ajatellen raskauksia. -Minna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti hetki menee siinä, että arjen saa rullaamaan, mutta sitten olet kyllä totisesti ansainnut panostuksen itseesi :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!