31.5.2013

Ne rakkaimmat ♥

Mä olen älyttömän onnellinen juuri nyt. Mulla on ympärilläni paljon ihania ja tärkeitä ihmisiä, lähimpänä oma perhe totta kai. On päiviä, jolloin tekisi mieli heittäytyä lattialle huutamaan ja itkemään, mutta vastapainoksi on paljon päiviä, jotka saa mut muistamaan miksi olen halunnut lapsia ja mikä on tärkeää. Mä yritän tallettaa mieleni sopukoihin ne kaikki tärkeimmät muistot ja toivon, etten unohtaisi niitä koskaan. Moni mun ikäinen on tehnyt elämässään erilaisia valintoja, mutta mä olen tyytyväinen omiin päätöksiini ja siihen mitä mulla on 



Jotta ei menis koko teksti ihan herkistelyksi, niin kerrottakoon vaikka, että mä oon myös superonnellinen siitä, että me lähdetään tänään mökille! Miikalla on huomenna aamusta viiteen meno töihin, joten se heittää meidät vaan mökille ja tulee ite huomenna perästä. Samalla mun äiti jää kesälomalle, joten en tiedä palataanko me sunnuntaina takaisin kotiin, vai ollaanko pidempään mökillä :) 

P.S. Heräsin ennen kuutta ja silti mulla on hyvä fiilis? No, joskus näinkin!

5 kommenttia:

  1. Onnea pikkukakkosesta ja muutenkin ihanasta perheestä! (taustalla olen seuraillut ;))

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ♥ Olette suloinen perhe! Teidän miniukkeli on aivan mahottoman söpö :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkuveikka on kyllä vallan suloinen! :)

      Poista
  3. Ihania kuvia :)Välillä on rankkaa, mut kyllä ne lapset on niin ihania <3

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!