13.5.2013

TOIVEPOSTAUS: Nuoruusvuoteni

Noniin, synttäriviikon aloitus!

Minulta toivottiin postausta nuoruudestani ja sitä saa mitä tilaa, kaivelin iloksenne arkistojen kätköistä useamman vuoden takaisia kuvia itsestäni ja täytyy kyllä myöntää, että häpeän määrä on suuri. Myös minä olen elänyt teiniangstivaiheen, kuten hiusten väristä ja meikkaustyylistä saattaa huomata. Nykyään suosin kuitenkin aika paljon luonnollisempaa lookkia ja se varmasti kuvastaa luonnettanikin paljon aiempaa paremmin. Liekkö sitten olen traumoittunut omasta teinivaatetyylistäni, joka koostui lähes 100% mustasta ja 97% huppareista, sillä nykyään en osaa enää oikein pitää huppareita ja mustakin näyttää liian synkältä päällä. 

Pääsin yläasteelta yli kasin keskiarvolla lukioon, en lukenut kokeisiin, olin innokas heppatyttö (mitä ei ehkä ihan heti kuvien perusteella uskoisi), kulutin liikaa aikaa läppärin ääressä ja kuljin joka paikkaan napit korvilla musiikkia kuunnellen. Olin se tyyppi, joka ei paljoa asioistaan muille huudellut, mutta kavereiden seurassa olin rempseä ja nauravainen. Yläaste kului liikuntaluokalla, vaikken mikään kovin aktiivinen urheilija ollutkaan. Postauksen kuvat puhukoot puolestaan, en minä osaa oikein kertoa millainen olen ollut nuorempana :)

Luvassa järjetön kasa kuvia, joten yrittäkää kestää!

2008 

2007 

2007 

2009 

1998

2007 

2007 

2006 

2006 

 2008

2007 

 2009

2009 

2009 

2009 

 2007

2007 

2007 

2006

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo noi on munkin mielestä aika päheet :DD

      Poista
  2. oo sääkin oot ollu heppatyttö. :--) määkin heppailin vielä ennen äidiksi tuloakin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, hevosien parissa oon touhunnut muistaakseni 11-vuotiaasta asti. Kova hinku ois taas hepan selkään, ehdin ratsastamaan vaan kaks kertaa Islan synnytyksen jälkeen, ennenku tulin uudestaan raskaaksi :)

      Poista
  3. Yksi sana: KULMAKARVAT! Ehhheee mä nauran! (anteeks!) :D Jos mä jossain asiassa olen ollut fiksu, niin mä en ikinä nyppinyt tai piirtänyt kulmiani itse teininä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään kulmakarvoja oo nyppiny, mitä nyt sellaiset jotka kasvaa ihan väärässä paikassa. Mun kulmakarvat on vaan tosi onnettomat, pari haituvaa siellä täällä ja sen takia joudun ne nykyäänkin piirtämään :( Mutta totta, noi mustat koukkukulmakarvat oli lievästi sanoen järkyttävät ja oon jälkikäteen usein miettinyt, että miksi oi miksi :D

      Poista
  4. Hoho, ihanat teinimeikit <3 ( tutulta näyttää! )

    VastaaPoista
  5. tosi nätti tuo rippi(?)kuva :)

    VastaaPoista
  6. Ootpas ollut erinäköinen! :) Kiva kun toteutit tän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyyli on tosiaan muuttunut aika paljon vuosien varrella ;)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!