9.7.2013

Äidin ja tyttären vaatekaapin päivitystä

Aika historiallinen otsikko, mä kun nykyään ostelen itselleni niin äärimmäisen harvoin vaatetta. Yleensä kierrän vaan Seppälän, KappAhlin, Lindexin ja H&M:n ja niissäkin suuntaan ensimmäisenä lastenvaatteita tutkimaan. Eilen tein kuitenkin poikkeuksen ja lähdin yksin (luksusta!) shoppailemaan itselleni (luksusta!) vaatetta. Mä en jotenkin enää tiedä yhtään millainen mun tyyli on ja onko sitä enää ollenkaan (tai onko sitä joskus ollut), mutta olen pyhästi vannonut, että henkkamaukan perustrikoopaitoja ei enää tule, niitä on jo ihan riittämiin. Tein eilen muutaman edullisen löydön vielä alennusmyynneistä ja oi että mä tykkään mun uusista vaatteista! En ole koskaan aiemmin ostanut mitään Cubuksesta ja Bik Bokista, nyt tein senkin. Itse asiassa vaikka Ikanon kauppakeskus avattiin jo viime marraskuussa, en oo noissa kyseisissä liikkeissä käynyt avajaispäivän jälkeen ja silloinkin vain pikaisesti pyörähdin. Ehkä mun kannattais pikkuhiljaa alkaa satsaamaan itseeni, kyllä mäkin tarvitsen ja haluan uusia vaatteita. En muistanutkaan miten onnelliseksi ihminen voi tulla muutamasta uudesta vaatteesta! 


Housujen sävy on älyttömän vaikeeta saada kuvattua! Tuhannesta kuvasta tässä sävy oli ehkä eniten ees sinne päin. Housut Cubuksesta. Paita on ihanan kevyt ja ilmava, joskin aika helposti ryppyyntyvä. Tunnettuna silitysraudan vihaajana mun puolesta saakin olla tollanen, enpähän oo liian huolitellut näköinen ;) Napit on ihan liian pienet napinläpiin nähden, joten voi olla, että menevät vaihtoon. Paita löytyi Seppälästä.

Tää neule on niin pehmoinen, että tekis mieli melkein nukkua sen kanssa. Kivan löysä päällä, joten peilikuva ei näytä pahalta edes viikonlopun jälkeen ;) Kivana yksityiskohtana vetskari niskassa. Paita Bik Bokista.


Kuten aiemmin kerroinkin, lähdin lauantaina etsimään itselleni uusia lenkkareita, mutta ostinkin Islalle kahdet housut. Jotenkin niin minun tyylistä, sitä vaan ostaa mieluummin aina muksuille uutta vaatetta. Löysin Name It:stä Islalle kahdet tosi ihanat housut, collarit kokoa 80cm ja toiset kokoa 86cm kaappiin odottelemaan. Yhteensä housut kustansivat alennuksien jälkeen alle 14 euroa, joten ei paha lovi kukkaroon.


Vähän vaihtelua henkkamaukan ja KappAhlin collareihin. Takana kivat taskut, joissa vähän rypystystä ja ovat sen verran isoa kaliiperia, että näkyvät myös tuosta sivusta. 

Näidenkin sävy oli suunnattoman vaikea saada kuvattua, mutta nämäkin siis aika lailla korallin väriset, jollen nyt ihan väärin muista, kun ovat tuolla  kaapissa. Nämä on kokoa 86cm, mutta lahkeita hieman käärimällä menevät varmaan nytkin ihan hyvin Islalle. 


Ensin mä hullaannuin vaatteissa mintunvihreään, sitten kirkkaankeltaiseen ja nyt koralliin. Mikä muhun on mennyt? Siis minä, joka pidin vielä jokunen vuosi sitten vain ja ainoastaan mustia vaatteita. No, parempi ehkä näin. Ehkä kesäkin saa aikaan tän värihullaantumisen :)

6 kommenttia:

  1. Ihanat noi sun housut :) Hyvin oot synnytyksestä näyttäny palautuvan :)Ite vasta päässy viimesistäki raskauskiloista eroon tulihan niitä kyllä hurjat 25kg :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon noihin housuihin niin rakastunut! Raskauskilot jäi sairaalaan ja muutama ylimääräinenkin on lähtenyt, mutta kyllähän tuota etureppua löytyy ja se roikkuu, siks löysät vaatteet on nyt aika in :D

      Poista
  2. Ihania vaatteita. :) Mää oon niin samanlainen, aina vaan ostelen Sampolle kaikkea. :D Mutta just pari päivää sitten tein kans poikkeuksen, ja ostin itelleni nuo samat housut cubukselta ja ne on kyllä ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi väri on vaan niin herkullinen! Ja myönnettäköön, että bongasin noi alunperin sun postauksesta ;)

      Poista
    2. Sitä vartenhan niitä esitellään ;D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!