8.7.2013

Voihan söpöys!

Meille saapui tänään suloinen kanineiti, mä oon ihan in löööv. Isla oli vallan ihmeissään pupusta, mutta hetken tutkailtuaan riemunkiljahduksille ei meinannut tulla loppua! Kania osattiin myös silittää vallan nätisti sen jälkeen, kun äiti kielsi repimästä turkista. Kanineiti on vallan utelias tapaus, mutta paras paikka maailman tutkimiseen ja uuteen kotiin totutteluun taitaa olla heinäkasan suojissa häkin perällä :)


Minulla on pienen pieni ongelma. Kanin kasvattajanimi on Jewel, mutta en millään 
keksi tälle neidille kutsumanimeä. Olisikohan teistä apua? Ehdotuksia otetaan vastaan!

18 kommenttia:

  1. Voi kuinka söpö pupu! :) Nimiehdotus: Jekku

    VastaaPoista
  2. Minusta Jewel ois itsessään hyvä 8--)

    VastaaPoista
  3. Onpa suloinen! :)

    Jeela, Jeera, Jella, Jilla, Jiia, Jippu, Jiuku, Jel, Jinda, Jade, Jessi, Ninja, Ilona ja Lilja näin alkajaisiksi. :D

    VastaaPoista
  4. Suloinen kanivauva! Mun nimiehdotukset on Hilla ja Melli. Kani näyttää ihan Hillalta tai Melliltä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanivauvat ja kaikki eläinvauvat on ylipäätään ihan liian suloisia!

      Poista
  5. Apua mikä sydämen pysäyttävä söpöläinen <3 Valloittava!

    VastaaPoista
  6. Voi miten söpö pallero. ♥ Mullakin on ollut pupunen ja rakastin sitä ihan valtavasti. Oli maailman persoonallisin otus!

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Mulla tulee tosta vaan mieleen kesäkumibiisi ja sit se jää rankuttamaan mun päähän :((

      Poista
  8. Nukka vois olla kiva nimi :)

    VastaaPoista
  9. Jos ette oo päättän vielä nimeä niin yks ei ehkä niin tarkka mutta suomennos kuitenkin Jewelille on Helmi ni seki ois kiva!:) ihana pupu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helmi ois mun mielestä tosi kiva, mutta kaverin koira on Helmi :(

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!