12.8.2013

Pienen pientä hiljaisuutta

Huh, kiirettä pitää! Mä meinasin jo eilen tulla moikkailemaan teitä, mutta siinä vaiheessa kun olin viis tuntia ladannu myytävien vaatteiden kuvia facebookkiin, hoitanut varauksia ja niin edelleen, totesin, että sänky on paljon kutsuvampi vaihtoehto. Mä sain itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja laitoin muksujen pienet vaatteet myyntiin, koska meillä ei yksinkertaisesti riitä kaappitila noiden säilömiseen ja muutenkaan en halua niitä hamstrata. Itselleni jätän vain kaksi vaatekappaletta - Islan ristiäismekon ja Lindexin bodyn, joka oli ihan ensimmäinen koskaan ostamani lastenvaate omille muksuille. Eilen vaatteita kuvatessa mä kauhistelin, että ei meidän Milo oo voinut olla noin pieni! Mä katselin vuoroin 50-senttisiä vaatteita ja vuoroin isoa jäpikkää sitterissä, näinkö nopeasti ne oikeasti kasvaa? Eihän siitä oo kun vajaa pari kuukautta, kun Milo vielä käytti niitä ja nyt ne näyttää lähinnä naurettavan pieniltä. Milo onkin jo iso poika <3

Meillä on tulevat pari viikkoa aika hektisiä, kun Miika tekee töissä tosi pitkää päivää ja mä oon lasten heräämisestä yöuniin asti muksujen kanssa käytännössä katsoen itekseen. Noh, onneks se on vaan pari viikkoa ja sitten helpottaa! Miikan työvuorotkin muuttuu sen jälkeen mieluisammiks, saadaan nukkua aamulla muksujen heräämiseen asti kumpikin ja aamupäivä ehditään touhuilemaan yhdessä :) Voi siis olla, että blogi hiljenee hieman muutamaksi viikoksi, mutta pysykää langoilla!



Milloin tuosta pienestä natiaisesta tuli niin iso tyttö, että se osaa kaataa jo kilokaupalla 
hiekkaa päälleen, kiivetä sohvalle ja antaa loputtomasti rakkautta? <3 

P.S. Isla oppi eilen muuten uuden sanan! Ampu/apuu/amppu = lamppu :)


2 kommenttia:

  1. Hei miten olis blogikirppis, jos niitä vaatteita kerta myyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin sitäkin jossain vaiheessa, mutta näillä näkymin sellaista ei tule, sillä mulla ei riitä yksinkertaisesti aika pakettien pakkaamiseen ja lähettelyyn :( Saas nähä sitten kun kiireet on ohi, jos vaikka sais blogikirppiksen pystyyn, sillä muksuilta jää kuitenkin koko ajan vaatetta pieneks :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!