22.9.2013

Instaweek: 3

Sunnuntai, joten se tarkoittaa taas koostetta viikon Instagram-kuvista!
Tällä viikolla on näköjään ulkoiltu, syöty ja shoppailtu, eikö me tehdä mitään muuta? :D
Joka tapauksessa, tässä muutama palanen meidän kuluneesta viikosta:


1. Tiistai aloitettiin ulkoilulla heti aamusta ja tällä kertaa lähdettiinkin hieman kauemmaksi puistoilemaan, eikä menty siihen tuttuun ja turvalliseen lähipuistoon. Isla tykkäsi, kun erilaisia härveleitä oli hirmuisesti!
2. Lounasleivät pääsivät tiistaina esittelyyn myös blogin puolelle, oli kyllä namia!


1. Keskiviikkona oli vuorossa shoppailua, tälläkin kertaa tosin vain lapsille. Mukaan tarttui toppahaalaria ja muuta vermettä talveksi, näitäkin esittelin jo blogin puolella tarkemmin.
2. Torstaina kävin hakemassa mulle ja Miikalle lounaaksi Hesburgerin kanasalaatit, nam!


1. Torstaina käytiin lenkillä muksujen, Marin ja corgihauvojen kanssa. Isla tykkää hirmuisesti kaikista eläimistä ja pitihän niitä koiriakin päästä silittelemään, totta kai. 
2. Mun äiti on melkein 56-vuotias ja kun se esitteli uudet kenkänsä, mä järkytyin. Airwalkin sämpylät blingbling-paljeteilla varusteltuina! Mun kengät on enemmän mummomaisia, kun noi :D


1. Nykyään Isla kiipeää jo vallan ketterästi itse rattaisiin istumaan ja sieltä osataan myös laskeutua nätisti. Mökin pihassakin likka oli vielä sitä mieltä, että nyt lähdetään ajelulle, vaikka just tultiin kävelylenkiltä :)
2. Blogin puolella kerroinkin jo ottaneeni talteen mökkinaapurin pihasta lyhtykukkia. Mun mielestä ne sopii tosi hyvin koristamaan ruokapöydällä olevaa lyhtyä!


Kivaa sunnuntaita teille kaikille siellä ruudun toisella puolella! Mä lähden nyt lukemaan pitkästä aikaa kirjaa, sillä otin lainaan pari Marko Kilven kirjaa, jotka haluan ehdottomasti lukea! Onko kukaan muuten katsonut 8-pallo-elokuvaa? Jos olette, niin oliko hyvä?



4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Noi lyhtykukat on kyllä mun mielestä tosi nättejä, varsinkin tuoreena! Toki noi kuivuessaan haalistuu, mutta nättejä ovat siltikin. Nyt voi kotiin rauhassa laitella lyhtykukkia, kunhan ne on vain Islan ulottumattomissa. Sillon, kun oli vielä kissoja, ei lyhtykukat ollukaan enää niin kivoja, kun katit silppusi ne pitkin kämppää :P

      Poista
  2. Itsekin olen juuri lainannut noita kirjoja! Ensi viikolla menen lainaa vielä lisää kun ekat luettu :)

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!