25.9.2013

Lunta?!






Mua ei aamulla ihan hirveesti naurattanut, kun katsoin lämpömittaria kasin jälkeen ja se näytti +1,4. Siis mihin ihmeeseen ne lämpimät kelit hävisi, kohtahan on jo talvi tällä menolla?! Pähkäilin aikani, että mitä ihmettä puen muksuille päälle, mutta ilmeisesti vaatevalinta osui nappiin, sillä kumpikin olivat lämpimiä sisälle tullessaan, mutteivät hikisiä. Tuntuu tosi hankalalta pukea lapsille sopivasti päälle, kun en osaa sitä taitoa itsenikään kohdalla. Aina on joko liikaa tai liian vähän vaatetta, yleensä liian vähän. Noh, eiköhän tässä harjaannu, kun tarpeeksi harjoittelee.

Ja otsikkoon viitaten, täällä todellakin satoi lunta ja räntää sen jälkeen, kun päästiin sisälle. Välillä taas taivaalta ei tule mitään ja aurinko paistaa, mutta lämmintä siellä ei kyllä ole. Äsken tais olla 3 astetta ja se on ihan liian vähän mulle, entäs sitten kun on -30? :( On niistä aikaisemmistakin talvista selvitty, mutta mä vaan vihaan pimeetä ja kylmää. No onneks talven jälkeen tulee aina kevät ja kesä, sitä odotellessa siis! :)

4 kommenttia:

  1. Mä taas oikeen rakastan näitä kylmiä syksyjä ja syyssateita, eikä tuo lumen tulokaan haittaisi mitään. :D Kesästä mä en sitten taas niin kovasti välitäkkään. :)

    -Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyrrrr.... Nauti sit munkin puolestani! Lumi on ihan jees, mutta se kylmyys...

      Poista
  2. Mä menin kaivamaan vintiltä muksun talvivaatteet jo valmiiksi, niin alkoi sataa lunta!! Ei ois varmaan kannattanut ;D Pakko oli kuitenkin laittaa pojalle ulos (kevyt)toppapuku ja muut talvitamineet... Olin ihan järkyttynyt :D Kun eihän tästä nyt oo kauaa kun vielä ulkona tarkeni t-paidassa?!
    Itse kyllä nautin näistä syksyn pimeistä illoista ja tulin kesälläkin siihen tulokseen etten oo kovin kesäihminen. Mutta lohdutan sua sillä,että nää ekat kylmät tuntuu ainakin itestä kaikkein pahimmilta,mut sitten se -25 ei oo enää ihan niin paha kun on kerennyt ees vähän tottua siihen kylmyyteen!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyrrrr... Älä viitsi edes puhua tollasista -25 asteen pakkaslukemista! Hyi hyi hyi! :D No mutta toivottavasti Isla nauttii ensimmäisestä talvestaan, jona ei makaa vaan vaunuissa möllötellen :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!