4.9.2013

Puuhapäivä


Me oltiin eilen ahkeria ja pakattiin lapset autoon jo heti ysin jälkeen (kyllä, se on meille aikaisin) ja suunnattiin kohti Ikano-kauppakeskusta. Tarkoituksena oli löytää Islalle kuratakki ja Milolle vähän vaatetta lisää, mutta suureksi yllätyksekseni mukaan tarttui vain askartelutarvikkeet viirinauhaa varten, hiuslakkaa ynnä muuta pientä. Islalle en kuratakkia löytänyt, sillä H&M:llä oli oikea koko loppu ja myöskään poikien puolelta ei löytynyt mitään Milolle. Olin katsonut netistä muutamia kivoja vaatteita Milolle, mutta eihän niitä sitten tietenkään ollut kaupassa. Noh, ehkä ihan kivaa välillä, ettei jokaiselta shoppailureissulta tartu kamalasti vaatetta mukaan, tilikin kiittää ;)

Kauppoja kierrellessä vierähti tovi jos toinenkin, joten lapset käytiin välillä tankkaamassa perhehuoneessa. Olen ennenkin kirjoitellut Ikanon perhehuoneesta (täällä!) ja se on edelleenkin mun mielestä tosi kiva ja käytännöllinen. Usein perhehuoneessa on tarjolla myös jonkinlaisia näytteitä, joita saa ilmaiseksi ottaa mukaan. Tällä kertaa mukaan lähti pari Piltin Hedelmähetki-soseita ja mä uhrauduin illalla yhden sellaisen koemaistamaan ;) Noihan on siis ihan perussosetta, mutta pakkauksen ansiosta kätevä ottaa mukaan ja syödä vaikka sellaisessa paikassa, jossa ei normaali ruokailu oikein onnistu. Mun mielestä noi sopis vallan hyvin aikuisillekin, jos olisivat vähän isompia. Kätevää, kun ei tarvii lusikan kanssa pelleillä!

Islan mielestä kuvaaminen on tyhmää, mieluummin juostaan kameraa karkuun... 


Isla alkoi olemaan ihan rättiväsyny, kun lähdettiin kotia kohti ja matkaan tuli vielä pieni viivytys, kun käytiin oma auto viemässä huoltoon ja ottamassa tilalle vuokra-auto. Mähän kolaroin tässä kuukausi takaperin meidän autosta puskurin hajalle ja nyt se meni sitten laitettavaks. Onneksi kolari ei ollu mun syy, niin puskurin korjaaminen ei paljoa omaa kukkaroa verota, vain vuokra-autosta joutuu maksamaan 6%. Mä pelleilin ja höpötin Islalle koko matkan, jotta likka pysyis hereillä ja kyllä niskat kiittää takapenkille kuikuilusta... Kun vihdoinkin päästiin kotiin, Isla oli jo sen verran väsynyt, että nukahtaminen kesti jonkun aikaa ja likka sammuikin päikkäreille vasta yhden aikaan, mikä on tunti normaalia myöhemmin. No mutta kivaa oli käydä kerrankin jossain koko porukalla ja onneksi Miika työntelee rattaita kiltisti ympäri kauppoja, että mä saan rauhassa tutkailla valikoimaa. Ihania tollaiset miehet, jotka ei shoppailusta valita! ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!