1.10.2013

Hullaantunut heppatyttö






Kävin tänään ensimmäistä kertaa vuoteen ratsastamassa ja voin kertoa, että huomenna tai viimeistään ylihuomenna on paikat sen verran kipeenä, että saas nähdä onnistuuko kävely. Kahden vuoden aikana olen käynyt kaksi kertaa ratsastamassa, nyt oli kolmas kerta. Jännää, että ratsastaminenkin on kuin pyörällä ajo. Sen kun kerran oppii, niin osaa aina, vaikka taidot saattaakin olla vähän ruosteessa. Harmikseni mulla ei ole kuvia ratsastuksesta, kun oltiin kahdestaan tallilla kaverin kanssa, mutta muutama räpsy tuli otettua sitten ratsastuksen jälkeen. Mä toivon, että Islastakin tulee joskus vielä heppatyttö ja haluaisin ainakin käyttää likkaa ponin selässä, kunhan himpun tuosta vielä kasvaa :)

Ennen raskaaksi tuloa ratsastin aktiivisesti kahdeksan vuotta ja nyt tuli taas hirveä hinku hepan selkään, kun pääsi vähän kokeilemaan. Harmi, että ratsastuskin on vaan pöyristyttävän kallista, varsinkin äitiyslomalla olevan kukkarolle. Mutta jospa pääsis käymään ainakin välillä, se piristää kivasti mieltä ja löytää aivan uusia lihaksia, joiden olemassaoloa ei edes tiennyt tai muistanut!


4 kommenttia:

  1. Voiii määkin tahtoisin taas hepan selkään! Minäki oon ennen raskaaksi tuloa harrastanu heppailua abouttia kuus vuotta, ja ollu niinku tositosi heppatyttö että sitä niinku asuttiin siellä tallilla. :D Tuntuu ihan hassulta kun se sitten jäi pois aivan kokonaan, vaikka vannoin että lähden ratsastaan heti kun oon synnyttänyt. Kerran oon käyny synnytyksen jälkeen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kans pentuna heppatyttö henkeen ja vereen. Tallilla vietettiin aikaa tuntikaupalla joka ikinen päivä ja kesäisin pyöräiltiin 5km suuntaansa, talvisin sama matka käveltiin ratsastuskamppeet päällä :D

      Poista
    2. Joo määkin just yks päivä nauroin Villelle, että on se ollu älytön hinku sinne tallille, meillä matkat on ollu vieläkin pidemmät, vaan pyörällä on sinnikkäästi menty siihen asti että mopokortit saatiin. :D Nyt en varmasti jaksais hengissä polkea sitä matkaa edes yhteen suuntaan, eli kuntokin on ollu vähän kovempi! :D

      Poista
    3. Joo, kaikkea sitä tekeekin harrastuksensa eteen :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!