2.10.2013

Jos myy vanhaa, saahan ostaa uutta?

Mitä mä sanoin... Mun jalat ja kädet on ihan tohjona eilisen jälkeen ja en meinannu päästä tänään edes sängystä ylös. Kyllä, löysin aika monta uutta lihasta, varmaan kymmenittäin. Tietääpähän tehneensä jotain!

Mä olen ollut parin päivän aikana tooooosi ahkera, mikä ei oo mulle kyllä tyypillistä ja olen hinnoitellut tuntikaupalla muksujen pieneksi jääneitä vaatteita kirpparia varten. Tänään kävin aamusta kiikuttamassa vaatteet kirpparille ja otin muutaman arkin lisää hintalappuja, sillä vaatteita on vielä. Parin päivän aikana olen hinnoitellut reilusti yli 100 vaatetta ja vielä olis varmaan ainakin kolmisenkymmentä jäljellä, huh! No mutta kun myy vanhaa pois ja tekee tilaa uusille, niin sehän on hyvä syy shoppailla ipanoille lisää vaatetta? On niitä kyllä tullut hommattuakin tässä viime aikoina ja kaikki ei ole edes blogiin asti päätyneet, kun veikkaan, että teillä alkaa tulemaan lastenvaatteet jo korvista pihalle. Vai tuleeko? 

Kuopiolaiset! Mikäli vierailette Leväsellä päin, niin Lastentori Pikkukirpusta löytyy kasapäin 50-68cm vaatetta pojalle ja 86cm asti tytölle pöydästä numero 43! Pöytä on mulla tiistai-iltaan asti, joten sinne siis, haluan vaatteista eroon, koska ne ei mahdu enää minnekään.

Ette muuten uskokaan, miten täpinöissäni olen siitä, että ensi viikonloppu on meillä lapsivapaa! Lähdetään taas kaveriporukalla Tahkolle, aivan kuten viime vuonnakin. Nykyään, kun lapsivapaata on kerran parissa kuussa, sitä osaa arvostaa ihan uudella tavalla. Jee jee jee, enää huominen ja perjantai, sitten me ollaan kaksi päivää vapaalla ja blogikin hiljenee varmaan siksi aikaa :)




8 kommenttia:

  1. Ei pursua lastenvaatepostaukset korvista ikinä, lisää vaan! ;)

    VastaaPoista
  2. Voi olispa täällä oulussakin joku tollanen ihan pelkkä lastenvaatekirppis, olis ihana. Mutta ei tosiaan oo kun sellasia ihan perus kirpputoreja. Ja ei pursua munkaan korvista lastenvaatteet, esittelyyn vaan kaikki! :) Määkin taas tänään vähän kävin vaihnhgossa shoppailemassa, vaikka mun piti nyt rauhottua vähäksi aikaa. Hups.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi Pikkukirppukin on avattu tänne ehkä kuukaus sitten, joten uus juttu se täälläkin on :) Hahhah, onneks en oo ainoa, jonka piti olla ostolakossa, joka epäonnistui... :D

      Poista
    2. Eikös kuopiossa oo joku toinenkin lastenvaatekirppis?

      Poista
    3. No ainakin Pikku Vanha, mut ei mun mielestä muita. Kai? Siellä tosin viedään vaatteet sinne, he hinnoittelee ja laittaa myyntiin ja ottavat provikat.

      Poista
  3. Hei idea: myy täällä blogissa noita lastenvaatteita, lukijoissa varmasti on suurin osa "lapsellisia" - eli siis potentiaalisia ostajia. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva idea ja sitä on mulle aikaisemminkin ehdotettu, mutta mä en oikein innostu vaatteiden postittelemisesta. Kahdessa pienessä lapsessa on tosi paljon hommaa ja tuntuu, ettei aika yksinkertaisesti riitä vaatteiden pakkaamiseen ja lähettämiseen :) Ja mä oon muutenkin ihan käsi noiden postipakettien kanssa :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!