4.10.2013

Me&I






Olen jälleen yhtä kokemusta rikkaampi, kun pyörähdettiin keskiviikkona Sinin kanssa lastenvaatekutsuilla. Kuten jotkut ovat saattaneet huomata (kröhöm...), olen hieman lastenvaatefriikki ja rakastan kauniita vaatteita. Itse kuljen milloin missäkin rievussa, mutta lapset on yleensä puettu erittäin siististi ja voisinpa melkein väittää, että ipanoiden kuteet on aika paljon tyylikkäämpiä, kuin meikäläisen. Keskiviikkona oli tiedossa siis Me&I-lastenvaatekutsut ja mun sormia alkoi vähän syyhyttämään siinä rekin luona vaatteita hypistellessä. Harmikseni kuosit ei olleet tällä kertaa sellaisia superihania, jotka olisi pakko saada. Itselleni himoitsin vähän yksiä housuja ja paitaa, mutta pihi mikä pihi, en raaski ostaa itselleni kalliita vaatteita. Mä olen tykännyt tosi paljon Islan omppupylly-velourhousuista, jotka on lahjaksi saatu ja ne onkin olleet aika paljon käytössä. Ylivoimaisesti parhaat kotihousut ja ihanan pehmeät!

Mua pelotti hieman etukäteen lähtö vieraaseen paikkaan kahden lapsen kanssa, mutta onneksi Sinin lapset jäivät kotiin ja näin ollen mulla oli yksi käsipari lisää auttamassa, kun Isla viiletti ympäri asuntoa menemään ja yritti kähveltää kaikkien kakkulautaset. Islan mielestä kutsuilla parasta oli varmasti lelukopasta löytynyt puhelin, jolla "soiteltiin" koko ajan kaikille. Toinen hitti oli varmasti juustokakku ja kinkkupiirakka, joiden avulla Sini lahjoi Islaa kaverikseen ;) Hyvin näytti likalle maistuvan, mutta onneksi myös iltapuurokin upposi likan pohjattomaan mahaan ihan entiseen malliin!

Isla osasi käyttäytyä yllättävän mallikelpoisesti, onneksi meidän lapsi on aika vieraskorea :)

Suurkiitos Elinalle kutsujen järjestämisestä ja mielettömän hyvistä tarjoiltavista! Niin ja kiitokset myös Sinille tietysti seurasta, kuvista ja auttamisesta lapsien kanssa, kaksi käsiparia on aina enemmän kuin yksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!