25.10.2013

Uudistunut ilme!

Mä olen tapellut tuntikaupalla Bloggerin älyttömien viritelmien kanssa ja vihdoinkin olen saanut aikaiseksi jotain, jonka nähdessäni ei tee mieli viskata läppäriä seinään ja lopettaa blogin kirjoittamista ;) Siis ihan oikeasti, järjetöntä säätämistä ja säätämistä, kuviin tulee väärän värisiä taustoja (vaikka koneella ovat oikean värisiä) ynnä muuta mukavaa, joten on tässä tainnut muutama rumakin sana päästä. Blogin ilme on nyt kuitenkin ehkä hieman yhtenäisempi ja erityisesti yksinkertaisempi, mistä tykkään kovasti.

Mitäs mieltä te olette blogin uudesta ulkoasusta? Hienosäätöä on 
varmasti vielä tulossa suuntaan jos toiseenkin, mutta kaikki ajallaan :)




12 kommenttia:

  1. Täytyy myöntää etten muista vanhaa... mutta tää on tosi kiva ja toimiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhassa oli liikaa värejä ja kuvia kesältä, nyt ulkoasu muokkautui hieman yksinkertaisempaan ja ajattomampaan suuntaan :)

      Poista
  2. Mä tykkään! :)

    Mulla kans ollut ongelmia noiden värien kanssa, muokkausohjelmalla on valkoinen tausta bannerissa mutta täällä se muuttuu harmaaks?! Ärsyttävä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa, kun tykkäät! Mulla oli sama ongelma noiden seurantabannerien (Instagram, Facebook ym.) kanssa, kun tallensin ne koneelle .jpg-muodossa. Sen jälkeen tallensin ne .png-muodossa ja taustat pysyivät valkoisina, eivätkä vaihtuneet koko ajan sinnikkäästi harmaiksi :D

      Poista
  3. Mua raivostuttaa että Blogger muuntaa jotkut mustavalkoiset kuvat ihan oudon värisiksi >:(

    Ihana uusi ilme! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogger on välillä kyllä aika mielenkiintoinen, aika usein pääsee rumia sanoja sen takia ;)

      Poista
  4. Tämä on kiva, parempi kuin vanha :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Jes! Munkin mielestä tää on parempi, kun edellinen :)

      Poista
  6. Haluat varmaan korjata esittelyssä kohdan jossa kerrot olevasi aviovaimo ja kotonanne asuu AVOMIES Miika... ;)
    Tykkään uudesta tyylistä! Olen viihtynyt anolukijana pitkään. Blogisi on huippu!

    Terkuin ano ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, enpäs huomannut! Kivaa, että tykkäät lukea meidän kuulumisia ja toivottavasti pysyt mukana jatkossakin :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!