11.11.2013

Instaweek: 10

Ohhoh, kymmenes jo! Julkaisu tosin myöhästyi aika reilusti maanantain puolelle, mutta kun telkkarista tuli Titanic ja en voinut olla tuijottamatta sitä, vaikka se onkin tullut katsottua jo miljoona kertaa, ainakin. Ah, Titanic on vaan niin hyvä! Mutta palaillaanpas kuluneen viikon kuviin ja tunnelmiin.


1. Huhhuh, milloinkahan olis näin terveellistä ruokaa mun lautasella nähty? Ja kyllä, oli hyvää. Nyt viikonloppuna herkuteltiin, mutta muuten olen syönyt yleensä lounaalla salaattia ja sitten päivällisellä samaa ruokaa, kuin mitä muukin perhe syö.
2. Lasten päikkäreiden aikaan oli hyvä hetki hörppiä teetä ja pakata muksujen joululahjoja, sekä Miikan isänpäivälahja. Mä niin vihaan lahjojen pakkaamista, en vaan osaa!


1. Sohvaperuna lähti lenkille ja se piti päivittää myös Instagramin puolelle. Ens viikolla uudestaan!
2. Isla kokeili iskän lippistä päähän, hiemanhan se iso oli, mutta likka tykkäs hirmuisesti :)


1. Hoksasin, etten omista trikoopipoa ja kävin sellaisen kotiuttamassa, ettei pää palellu lenkkeillessä ja muutenkaan. Mä olen tosi huono käyttämään pipoja, ne ei vaan sovi mulle yhtään!
2. Superpinkki-Sohvaperuna menossa lenkille ;)


1. Milo ei osaa nukahtaa mahallaan, mutta täydessä unessa voi näemmä kääntyä mahalleen ja silleen on ihan kivaa nukkua. Kainalossa tietysti Pentikin pupu, joka on Milollekin jo kovin rakas<3

Sellainen oli meidän viikko kuvina! Aika vähän tuli näköjään kuvia päiviteltyä Instagramin puolelle, mutta jospa mä tsemppaisin taas ensi viikolla ja saisin parillisen määrän kuvia, noi yksittäiset kuvat häiritsee mua äärettömän paljon :D Kivaa maanantaita teille, tää painuu nyt nukkumaan!




2 kommenttia:

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!