17.11.2013

Instaweek: 11

Tällä viikolla pääsin ujuttamaan Instagram-kuviin jo hieman jouluhömpötystä, sillä vihdoinkin sain laitettua kuusen parvekkeelle ja koristeetkin löysivät paikkansa oksilta. Vielä pitäisi kaivella pari jouluista tablettia pöydälle ja hommata parit uudet valot, sillä ainakin yhdet oli menneet säilytyksessä rikki :( Muutaman päivän blogihiljaisuus korjautunee ensi viikolla, mikäli vain saan aikaiseksi kirjoitella postauksia lasten käytyä yöunille. Mun mielestä olis niin paljon mukavempaa kirjoittaa päivällä, mutta se ei vain ole mahdollista, kun huushollissa häärää yksi taapero ja yksi vauva :) Joka tapauksessa, kootaanpas taas yhteen kaikki tämän viikon Instagram-kuvat!


1. Broileripihvi, nam nam <3 Mä olen nyt ottanut tavaksi, että lounaalla syön kevyemmin ja päivällisellä sitten esimerkiksi makaronilaatikkoa tai vastaavaa, mitä nyt sattuu ruokana olemaan. Tämä on tosi outoa minulta, mä kun en ole erityisesti salaatin ystävä ja raejuustoakin olen vihannut aiemmin!
2. Päivä unisaldo yhdet päikkärit ja sammuminen syliin juuri ennen iltapuuroa. Kymmenen minuutin pikapäikkärit sylissä auttoivat sen verran, että jaksoi puuron syödä ja käydä sitten yöunille :) 


1. Lohi on meillä aika harvinaista herkkua, mutta ehkäpä sitä osaa arvostaa sitten enemmän, kun ei ole ihan joka päivä tarjolla ;) Tällainen lounas oli tiistaina ja tuo uunilohi oli taivaallista!
2. Miika osti mulle yllärilahjana reiskat, joista oon haaveillut jo monen monta vuotta, mutta en vain ole saanut aikaiseksi ostaa. Enhän minä nyt raaskisi tossuihin noin paljoa sijoittaa...


1. Joku muukin rakastui mun Reinoihin ja Isla onkin käyttänyt niitä varmasti aika paljon ahkerammin, kun minä. Toinen on niin söpö, kun lompsii menemään aivan liian isoilla kengillä ympäri kämppää :)
2. Perjantaina sain vihdoinkin sen kuusen haettua varastosta, kasattua ja koristeltua. Hyvä minä!


1. Mä en ole ikinä kyennyt ymmärtämään sitä, minkä takia kissojen on aina pakko tunkea mahdollisimman ahtaisiin paikkoihin. Miina sovitteli itseään syöttötuoliin tovin jos toisenkin ja tuossa lopputulos :D
2. Aamusella kotiin ajaessa keli oli vähintäänkin masentavan näköinen!


1. Kyllä se joulu sieltä vielä tulee, vaikka keli ei kovin lupaavalta näytäkään!

Joko tulee ruokakuvat korvista pihalle? 
Vai nouseeko korvista kenties savu jouluhömpötyksen takia?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!