14.11.2013

Oodi Reinoille



Islan mielestä Reinot kelpasivat myös pupun kodiksi :)



Tietättekös, mä olen aina salaa haaveillut itselleni Reino-kengistä, jotka ovat varmasti lähes jokaiselle suomalaiselle tutut. Eihän sellaiset ole koskaan tyyliini sopineet, mutta olisihan niillä paljon coolimpaa käydä viemässä roskat, kuin kopiocrocseilla. Perinteiset ruskeat Reinot ei mua sytytä, mutta pinkit on roikkuneet hankintalistalla vuoden, jos toisenkin. Ei sillä, että pinkki mulle sopisi, mutta kyllähän kotitossut voi olla minkälaiset vaan. Näkisittepä vaan, että minkä näköisenä hiihdän kotona perheen kesken - ei Reinot voi asiaa enää ainakaan pahentaa! Mä en itse lähtis ehkä Reinojen kanssa kaupungille viilettämään, mutta niitäkin tyyppejä näkee ja propsit heille!

Mä luulin saaneeni uudet kotitossut, mutta en tiennytkään miten väärässä olin. Mä en saanut mitään, Isla sai uudet kotitossut. Mikäköhän lie vimma noilla lapsilla on talsia aina liian isoilla kengillä? Koko eilisen päivän Isla lompsotteli menemään Reinoilla pitkin kämppää ja ne oli milloin missäkin. Hyvin näytti onnistuvan myös tanssimuuvit Reinot jalassa radion tahtiin, siihen malliin neiti peilin edessä heilui! Mä en oikeasti ymmärrä, miten Islakin kävelee noin sujuvasti 16 numeroa liian isoilla kengillä. Puhumattakaan isänsä kengistä, jotka ovat parikymmentä numeroa liian isot. No, Isla on joka tapauksessa tosi ylpeä kotitossuistaan ja Milokin tykkäsi niistä hurjan paljon kuolaamalla töppöset kauttaaltaan ;)

Löytyykö muita Reinoilla hiihtäjiä?

PS. On ne miehet välillä ihan kivoja, koska Miikahan noi mulle yllärinä osti <3


4 kommenttia:

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!