4.11.2013

Todellinen minä


Yleensä blogikuvissa yritän näyttää edes hitusen edustavalta ja en kaiva päälle kaapin perältä löytyviä verkkareita, mutta tällä kertaa ajattelin raottaa hieman sitä, miltä näytän kun kamera ei käy. Minusta nyt ei muutenkaan hirveästi kuvia näe blogin puolella, sillä yleensä viihdyn tuhat kertaa paremmin kameran takana. Miikan huppari, kulahtaneet meikit, reikäiset farkut ja sukatkin on jääneet jonnekin, sellainen minä olen. Avaan farkkujen sepaluksen heti, kun ollaan omalla porukalla kotona tai vedän kollarit jalkaan. Olen äärimmäisen mukavuudenhaluinen ja kotona nyt on muutenkin aivan sama, miltä näyttää. Kuvasta jäi uupumaan Citymarketista vuosia sitten ostetut lammastossut, lasten puolelta tietty! Niin ja tukkakin ponnarilla, kun "ei eilen ehtinyt pesemään", aivan normaalia :D

Mitenkäs muut? Kotonakin aina edustuskunnossa, 
vai löytyykö teiltäkin kaapin pohjalta pieruverkkarit? ;)

P.S. Hieman alkaa menemään hermo Bloggeriin, sillä noi kuvat olivat mustavalkoisia... 
Ei sillä, että mun väriyhdistelmä vois paljoa pahentua, siniset farkut ja vihreä huppari ;)



18 kommenttia:

  1. "Avaan farkkujen sepaluksen heti, kun ollaan omalla porukalla kotona tai vedän kollarit jalkaan." - multa lähtee samantien kotiin päästyä farkut jalasta ja yleensä hillun sitten alkkareilla tai miehen pyjamapöksyillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sniiif, myönnän! Housujen pois heittäminen on kolmas vaihtoehto ja käytössä aika usein :D

      Poista
  2. Täällä toinen! Kotona ei vaan voi olla farkut jalassa :D collaripökät niitten olla pitää, tai vaikka sitten legginsit koska nekin joustaa ja venyy eikä niitä tarvi koko ajan olla nostelemassa niinkun farkkuja :D en ymmärrä miksi kotona ollessa pitäisi olla viimesen päälle tälläytyneenä, kodin pitäisi olla just semmonen paikka missä saa ottaa vaan rennosti :) vaikka ei se kovin helppoa oo lapsen kanssa ottaa rennosti varsinkaan kun ne on siinä iässä että tykkää tutkia paikkoja,tai on pahoja mielessä vähän väliä :D sitä aikaa odotellessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kollarit on aika ehdoton, sillä ne on lämpimät, löysät, rennot ja joustavat. Sitä paitsi, ne jalassa on paljon helpompi juosta lapsen perässäkin, kuin farkuilla ;)

      Poista
  3. Voin NIIN löytää itteni tästä :DD Muuten kaikki ihan samaa, mut Vellun huppareita en saa käyttää!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, mä saan käyttää Miikan huppareita ja ne on just sopivan löysiä <3

      Poista
  4. Kukapa sitä farkkuja kotona pitäis?:D En minä ainakaa ;) Ja jos ei olla menossa minnekkää niin yöpaita saattaa löytyy viel klo 15 päältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, meilläkin on aika usein yökkäripäiviä, jolloin sekä lapset, että äiti hiihtää yökkäreissä helposti vielä iltapäivälläkin :D

      Poista
  5. Ei tulis mielenkää olla kotona mukavasti farkut jalassa! Ne lentää het nurkkaan ja tilalle jotkut pierun polttamat lökärit tai sit jää neki laittamatta :) -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aika usein farkut, mutta sepalus auki :D Oon näemmä liian laiska vaihtamaan edes muita housuja jalkaan!

      Poista
  6. Mulla kanssa on kotona collarit ja kotihuppari, jota ei siis kehtaa muualla käyttää, koska siinä on reikiä ym.. Mutta kun se on niin mukava! :) Raskausmahankin kanssa mahtui loppuun saakka päälle! :D Ja sitten mahdollisesti vielä pitkävartiset villasukat vedettynä hienosti polviin saakka. Vieraiden tullessa täytyy hieman skarpata ja hakea edes ne paremmat collarit ja parempi huppari päälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, pitkävartiset villasukat <3 Äiti neuloi mulle muistaakseni viime talvena sellaiset polviin asti yltävät, joissa on yläreunassa kuminauha, etteivät valahda nilkkoihin - rakastan niitä!

      Poista
  7. Täällä kans yks joka ei ikinä pidä kotona farkkuja, ei edes meikkaa ja tukkakin usein melko paskanen! Välillä vähän säälittää tuo ukkokulta, ei se muhun ihan tämmösenä tainnu ihastua.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, minä oon kans monesti miettinyt, etten tainnut näyttää ihan näin resupekalta sillon, kun Miikan kanssa tavattiin. Ei mulla oo edes mitään hienoja yökkäreitä, vaan Miikan vanhoja t-paitoja koossa L ja XL, jotka on reikäisiä ja kulahtaneita :D

      Poista
  8. Heti kun tulen kotiin niin vaihdan joko yökkärinhousut tai jotkut olohousut (lue kulahtaneet kollarit:D) jalkaan. En voi kuvitella että olisin kotona farkut jalassa ellei satu olemaan juhlat xD
    Jos en poistu kotoa koko päivänä niin olen koko päivän yöpuvussa... Vaihdan illalla vaan puhtaan päälle :P
    Ilman meikkiä (myös kyllä kodin ulkopuolella useimmiten), yökkärinhousut + toppi ja tukka sotkunutturalla, sellainen MINÄ olen kotona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hiihdän yleensä kotona vaan yökkäri (eli Miikan yli-iso, reikäinen ja kulahtanut t-paita) päällä, siitä en sentään ihan viitsinyt kuvaa ottaa :D

      Poista
  9. Just yksi päivä mietin itekseni, että toivottavasti ovikello ei soi kun hiihdin kotona virttyneessä craftin kerrastossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans muutaman kerran ollut tosi edustavana, kun postimies on soittanut ovikelloa :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!