21.11.2013

Vaatetta arkeen ja juhlaan?

Nyt onkin kulunut jo hyvä tovi edellisestä ostospostauksesta, joten sallittakoon se mulle tähän väliin. Mä kävin eilen hieman shoppailemassa lapsille vaatetta silmällä pitäen joulua ja mahdollisia joulukorttikuvia. Jälkimmäisestä ajatuksesta olen tosin jo melkein luopunut, sillä mä en usko, että kenenkään hermot kestää sitä kuvausrumbaa, kun yrittää saada kahta lasta pysymään paikoillaan ilman, että kumpikaan itkee tai raivoaa. Ehkäpä mä tässä lähiaikoina vielä innostun ja yritän räpsiä joitakin kuvia, lapsista kun on muutenkin tosi vähän yhteiskuvia. Jos ei uusia vaatteita joulukorttikuviin, niin sitten jouluksi ainakin. 

Lindex

Lindex

Mun oli tarkoitus etsiä vaatetta, joka menisi niin arkena kuin juhlassakin. Milolle onnistuin löytämään punaiset housut ja farkkupaidan, jotka ovat siistejä, mutta menevät juhlien lisäksi myös arkena. Islalle saman idean toteuttaminen oli hankalaa, sillä halusin ehdottomasti mekon ja niitä ei tule pahemmin arkena pidettyä. Noh, ehkäpä Islan mekolle tulee useampi käyttökerta, kun likalla ei vaatteet käy enää niin hirmuista tahtia pieniksi.

Milolle otin vaatteet koossa 80cm ja ne näyttää järkyttävän suurilta. En ole ehtinyt vielä uusia vaatteita lapsilla testaamaan, mutta pitänee yrittää tässä jossain vaiheessa, jotta tietää passaako ne lapsille ja pitääkö mahdollisesti vaihtaa eri kokoon. Yritin Milonkin vaatteiden kohdalla kuitenkin ajatella, että jouluun on vielä yli kuukausi aikaa ja jäbä kasvaa edelleenkin hurjaa kyytiä ja kohta on yhdeksän kilon rajapyykkikin saavutettu! Mekko ei ole oikein Islan tyylinen, mutta harmikseni Lindexillä ei ollut enää mekkoa, jota olin Islalle kaavaillut. Ehkäpä mekko onkin sitten päällä ihan hyvä, sen näkee vain kokeilemalla :) Islalle pitää ostaa vielä ainakin sukkikset, Milon vermeet alkaa olemaan jo aika hyvin hankittuna.

H&M

H&M

Musta on muuten tosi outoa, että kun H&M:llä kaksi tuollaista alemmassa kuvassa näkyvää peruspaitaa maksaa 9,95€, niin yhdestä samanlaisesta paidasta saat Lindexillä maksaa saman 9,95€, ellet hyödynnä ota 3 maksa 2-tarjousta. Mä olen ainakin tykännyt kovasti noista H&M:n peruspaidoista ja ne ei ole useammankaan pesukerran jälkeen menneet miksikään :) 

Mitäs mieltä olette vaatteista? Puetteko te lapsillenne jouluksi jotain hienompaa päälle?


2 kommenttia:

  1. Kivoja vaatteita :) Meillä laitetaan mummoni neuloma mekko jouluna päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihanaa olisi laittaa muksuille päälle jotain itse tehtyä! Meillä ei voi mitään neulemekkoja oikein edes harkita, kun Isla on niin helposti kuumissaan :/

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!