22.12.2013

Instaweek: 16

Kuudestoista Instaweek pitää näköjään sisällään vähän ostoksia, hehkutusta lumesta ja vastapainoksi marmatusta joulufiiliksen katoamisesta loskan myötä. Siis ihan oikeasti, en kestä, jos meille tulee musta joulu! Mä olin ihan fiiliksissä joulusta jo lokakuussa, mutta nyt kun lunta ei pahemmin ulkona näy, tuntuu sateen ja plusasteiden mukana hävinneen 80% mun joulufiiliksestä :( Kaksi päivää aikaa, lunta tänne kiitos!


1. Kävin hakemassa Ikeasta vihdoinkin ne tuolit, joita ei edellisviikolla ollutkaan saatavilla.
2. Kanakastike ja riisi sai aivan uutta potkua, kun kastikkeen sekaan laittoi purkin tuorejuustoa. Niin hyvää, oikeastaan vähän liian hyvää ja mun olis tehnyt mieli santsata ties kuinka monta kertaa!


1. Mun uusi rakkaus saapui kotiin ja kyllä, se on ollut ahkerassa käytössä ja tykkään!
2. Kerrankin oltiin ulkoilemassa koko perhe ja mulla oli ihan orpo olo, kun ei ollut rattaita työnnettävänä. 


1. Milo tykkää kiikkua tosi paljon, mutta toistaiseksi kiikkuminen on jäänyt ajallisesti aika vähiin, sillä uni meinaa viedä joka kerta voiton kiikkuessa.
2. Kotimatkalla Isla oli sitä mieltä, että kävely ei enää huvita. Ja kun ei huvita, niin sitten ei huvita, loppumatka mentiinkin sitten rattaiden kyydissä.


1. Fiilistelin sitä, kun lunta tuli tosi paljon kerralla! Varpaat meinasi vähän jäätyä saappailla, mutta nyt sekin asia on korjattu ja ostin itselleni uudet kengät kera karvavuoren.
2. Pikkumurut kiikkumassa <3


1. Isla löysi meidän takapihalta jonkun hylkäämän traktorin ja heti kuului "pruuumpruuuuum" :)
2. Olin joulufiiliksissä ja musiikkikin oli sen mukaista. Huono puoli vaan on se, että en saa tuota päästäni ja silloin kun saan, Miika joko rupeaa hoilaamaan tai pistää soimaan ton. Huoh. No ehkä se unohtuu joulun jälkeen, toivoa sopii. 


1. Masistelin joulufiiliksen puuttumista. No mut hei kattokaa, joulukuusen taustalla on säälittävän vähän lunta ja pihalla oli kauheat kasat loskaa. Lunta tänne, kiitos!
2. Muistattehan, mieluummin överit kuin vajarit? Lakkasin kynnet muksujen päiväuniaikaan ja tietysti mun tuurilla Milo kadotti tutin kesken unien ja mä menin sitten sitä laittamaan takaisin vaikkei lakka ollut kokonaan kuivunut. Noooo, kyllä ne kaukaa ihan hyvältä näyttää ;)


1. Kun lähdettiin Miikan porukoiden luota, oli näkymä tällainen. Siis hei ihan oikeesti, ylihuomenna on jouluaatto?!


Joko teillä on lunta isot kinokset vai näyttääkö samalta, kuin meillä? Entäs joulufiilis, joko löytyy?

2 kommenttia:

  1. pohjois-karjalassa ei ainaskaan pahemmin oo lunta.. maa on vielä toki valkoinen, mutta hyvin liukas keli ja plussan puolella.. :/ kovasti vielä haetaan joulufiilistä! hyvää joulua teille! :) -johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on siis aika samanlainen keli, kuin täälläkin! Taitaa olla tosin vähän joka paikassa... Kiitos ja hyvää joulua myös teille! :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!