27.12.2013

Joulun lahjavuori

Mä olin kerrankin ajoissa ja aloitin lahjojen ostamisen muksuille jo lokakuussa, marraskuussa kaikki oli oikeastaan jo hankittu. Mä en ollut tänä vuonna se, joka sinkoilee pari viimeistä päivää ennen joulua kaupoissa kuin päätön kana etsien viimeisiä lahjoja - ihme kyllä. Itse en ostanut muksuille kovinkaan montaa lahjaa, mutta silti niitä tuli ihan hirmuinen kasa ja nyt saan harmaita hiuksia sen takia, kun mietin minne mä noi kaikki lelut mahdutan. Ehkäpä teen pienen inventaarion lelulaatikoihin ja pistän osan kiertämään. Mä toivoin lapsille muutamia tiettyjä juttuja, jotka saatiinkin ja paljon tuli myös ylimääräistä, niin kuin aina :D Me sovittiin mun porukoiden ja Miikan kanssa, että joululahjoja ei aikuisille tänä vuonna osteta, vaan mieluummin lahjotaan lapsia. Oltiin oltu vissiin kuitenkin sen verran kilttinä, että Miikan porukoilta saatiin pitkään himoitsemani Iittalan Essence-punaviinilasit ja rahaa. 

En viitsinyt kaikkia lahjoja ottaa kollaasiin mukaan, vaikka ne kuvasinkin, sillä tästä postauksesta olisi tullut nälkävuottakin pidempi. Osa leluista meni suoraan säilöön, sillä Isla ainakaan ei jaksa keskittyä leikkimiseen, mikäli uusia leluja on liikaa. Otetaan niitä leluja sitten kaapista sellaisena päivänä, kun likka pitää saada hetkeksi pois pahanteosta ;) Ja ne äänilelut, joita meille ei pitänyt ikinä tulla. Osaan jo nyt ulkoa kaikki Fisher Pricen koiran repliikit, huoh. No, mitä sitä ei tekisi lastensa eteen? ;)



Ei kai me olla ainoita, joiden lahjavuori oli moninkertaisesti odotettua suurempi? 



8 kommenttia:

  1. Ai että mä haluaisin noi Iittalan viinilasit! Mä vaan yritän järkeillä että miksei noi Ikean viinilasit käy kun me ei juoda edes viiniä :D Ne kaivetaan esiin jos tulee sellaisia vieraita kelle viini maistuu tai on joku ruokailu mihin ne sopii :D
    Ja noi puiset autot; IHANAT!! Mä oon itse ihan heikkona puisiin leluihin ja pojalle ostinkin tänä vuonna puiset rakennuspalikat :)
    Kuten aiemmin sanoin niin se lahjavuori täälläkin oli vielä odotettua suurempi! Poika sai radio-ohjattavan auton,autoradan,mopon,keinuhevosen,hirveästi vaatteita,kaksi kirjaa,pehmolelukissan,pehmokäärmeen,palikat,työhanskat,lakanoita,yöpukuja.... Unohtuikohan tosta jotain?;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin löytyy Ikean punkkulasit ja aika harvoinhan ne on käytössä olleet, kun mekään ei mitään viini-ihmisiä olla. No mutta ehkä pitää nautiskella viiniä vähän useammin, kun on niin hienot lasitkin nyt! ;) Mä tykkään kans hirmuisesti puisista leluista ja esimerkiksi Brion leluja meillä löytyy useampia. Huhhuh, on teilläkin aikamoinen saalis ollut! Meilläkin paketteja oli joku 30 ja se on mun mielestä aika paljon, vaikka lapsia onkin kaksi.

      Poista
  2. Mut heii voithan sä juoda niistä sitä cokis mixiä ;)

    VastaaPoista
  3. Oi että :) mekin muuten saatiin tuo farmariauto missä eläimet, se on kiva ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva siihen asti, kun sitä on kuunnellut koko päivän taukoamatta, mun korvat soi :D

      Poista
    2. haha voi ei XD pitää siis piilottaa välillä

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!