11.12.2013

Mutta mitä lapsille joululahjaksi?

Joulun lähestyessä varmaan lähes kaikilla on mielessä joululahjat, olivatpa ne sitten omia toiveita tai pohdintaa lahjahankinnoista muille. Sen takia mä ajattelinkin koota postaukseen joitakin lahjatoiveita koskien meidän lapsia, ehkäpä näistä on apua jollekin muullekin. En toivo lapsille todellakaan kaikkia postauksessa näkyviä lahjoja, mutta muutamia juttuja postauksesta on tulossa muksuille, joko minun tai muiden ostamina :)


Tällä hetkellä kovaa suosiota meillä nauttii kaikki keittiövälineet ja Isla kokkaileekin monta kertaa päivässä vaikka mitä keitoksia tarjoten niitä sitten aina minulle, Miikalle, Milolle ja kaikille vieraillekin. Islalla on jonkun verran kattiloita, ruokailuvälineitä ja mukeja, mutta kaikista parhaimmiksi keitosten sekoitteluun on todettu Mauri Kunnaksen pinottavat purkit. Islalla ei ole vielä lainkaan mitään leikkiruokia, joten niitä pitänee vielä ennen joulua hamstrata jostain. Keittiötarvikkeiden lisäksi kummatkin lapset tykkäävät hurjasti kaikista äänileluista ja vaikka mä joskus vannoinkin, että meillehän ei mitään soivia härpäkkeitä tule, olen pyörtänyt puheeni kuten monessa muussakin asiassa ;) Jokunen aika sitten takaperin käväistiin Islan kanssa Anttilan leluosastolla ja olisittepa nähneet miten haltioissaan Isla oli Fisher Pricen puhuvasta koirasta. Kun huomasin koiran kirpparilla myynnissä hetkeä myöhemmin kymmenellä eurolla uudenveroisessa kunnossa, ei minun tarvinnut kahta kertaa miettiä. Myös Milo tykkää kovasti äänileluista ja tällä hetkellä suosiossa on kaikki erilaiset pehmolelu-soittorasiat, joita meillekin on jokunen kertynyt. Muksujen Aamu-serkun luota löytyy Fisher Pricen puhelin ja siitä syntyykin aina tappelu, kuka sitä saa kanniskella ja nappeja painella. Se onkin vielä mahdollisesti meidän joululahjalistalla.

(Pahoittelen sitä, etten saanut tekstiä keskitettyä, Blogger....)





Islalta löytyy jo aika paljon dubloja, mutta eihän niitä voi olla ikinä liikaa, eihän? Kaksi settiä likka sai synttärilahjaksi ja mun äidiltä saatiin yksi laatikollinen vanhoja dubloja, joista osa on likipitäen neljäkymmentä vuotta vanhoja! Dublot kestävät aikaa ja ne käyvät niin pienemmille kuin vähän isommillekin, joten lahjapaketeista paljastuu ainakin yksi dublosetti lisää. Toiveissa on myös Brion junaratasetti, saas nähdä paljastuuko sellainen jouluaattona lahjapaperista. Brion junaratasetin lisäksi ollaan toivottu lapsille lahjakortteja, koska vaatteita joutuu aina ostamaan, mutta mä olen tosi kranttu niiden suhteen. Mieluummin siis lahjakortteja, niin saan ostella sitten mieluisia vaatteita :)

Mitä joululahjoja te olette ostaneet lapsille? Mitäs löytyy toivelistalta?

kuvat x, x, x, x, x, x



2 kommenttia:

  1. Mä oon saanut kauheen stressin aikaseksi,koska en keksi meidän 1v4kk pojalle MITÄÄN. Ostin viikonloppuna sille pienet työhanskat ja yhden paidan pukinkonttiin mutta siinä se sitten onkin. Poika tykkää traktoreista ja koneista mutta niitä sillä on jo suorastaan liikaa!!
    Muille olen kertonut toiveina yöpukuja,lakanat ja pienet v.siniset reinot. Tosin kun niitäkin kysyjiä on yli 10kpl niin vähän käy ideat vähiin... Kun ei tuo vielä niin tykkää mistään erityisestä,kun taas 3v veljenpojalle oli helppo ostaa Monsterit Yliopisto DVD ja lakanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omillekin muksuille on kieltämättä ollut vaikeaa keksiä lahjatoiveita, sillä leluja meillä alkaa olemaan aikamoiset kasat :D Nyt Islasta alkaa onneksi selkeästi huomaamaan, millaisista leluista ja leikeistä tykkää, joten osaa ostella vähän sen mukaan. Milollehan kelpaa vielä kaikki, koska ne päätyvät vain syötäväksi :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!