4.12.2013

Räikeää ja glitteriä? Löytyy!

Hieman huono kuva, mutta päällimmäisessä lakassa on mustia ja kultaisia glitterhileitä.







No jos täältä löytyy ruokapostauksia ja askartelua, niin pitäähän mukaan saada vähän myös kauneushömppää! Mä en muista ainakaan maininneeni täällä, kuinka rakastan kynsilakkoja. Nykyään mulla on aika harvoin lakkaa, sillä iltaisin on muutakin tekemistä kuin kynsien lakkaus ja muut ajankohdat eivät oikein käy, sillä kaksi lasta on aina jotain vailla ja aikaa kynsien kuivattamiseen ei ole. Pukeutumisen ja meikin suhteen olen usein hajuton ja mauton, eli toisin sanoen minulla ei näe kovinkaan usein mitään räikeää ja repäisevää, joka erottuisi. Kynsilakat ovatkin sitten asia erikseen, mieluummin överit kun vajarit! Kynsissä tykkään käyttää värejä, glitteriä ja kuten valikoimasta huomaa, erityisesti pinkkiä. Muuten en tykkää erityisemmin pinkistä, mutta kynsilakoissa ja Islan vaatteissa se on ehdoton ;) 

Kuten huomata saattaa, suurin osa on Kone Helsingin lakkoja. Mun mielestä ne on vaan hyviä hinta-laatusuhteeltaan ja en pääse ikinä sen kynsilakkakorin ohi Maxissa vieraillessani, jotain tarttuu aina mukaan! Eilen Sinin kanssa shoppaillessa mukaan tarttui pari uutta kynsilakkaa ja ne oli tietenkin pakko päästä testaamaan tänään heti, kun muksut oli saatu nukkumatin kanssa treffeille :)

Oletteko kynsilakan suurkuluttajia, lakkaatteko vain erityisissä 
tilanteissa vai ettekö käytä ollenkaan? Hillittyä vai mahdollisimman räikeää?



4 kommenttia:

  1. Ennen lakkasin kynnet varmaan kerran päivässä, ja mulla kyllä on edelleen ihan jäätävä kokoelma niitä lakkoja (jos kaikki ei oo kuivunu :D), mutta ööö sen jälkeen kun Sampo synty, en oo tainnut lakata kertaakaan. :D Paitsi varpaankynnet kesällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on selkeesti vähentynyt kynsien lakkaaminen lasten saannin jälkeen, ylläri ylläri :D Ei vaan oo enää aikaa samalla tavalla ja märät lakat kynsissä on vähän huono esimerkiks vaihtaa vaippaa!

      Poista
  2. Kausittain, eli aina kun jaksaa! Mun lemppareita on OPI- ja Essie-lakat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle kelpaa vallan hyvin noi halpislakat ja noi on yllättävän hyviä hinta-laatusuhteeltaan! :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!