14.12.2013

Vaaterakkautta ♥

En muista, olenko sattunut mainitsemaan blogissa eräästä Lindexin ihanasta jumpsuitista, johon iskin silmäni jo aikoja sitten ja vasta nyt sain sen kotiutettua. Monen monta kertaa olen käynyt sitä hypistelemässä, mutten ole kuitenkaan raaskinut sijoittaa sitä paria kymppiä, enkä varsinkaan silloin, kun olin tuhlannut lasten vaatteisiin jo reilun satasen ja muistin, että "ai niin se jumpsuit olis pakko saada". Viime viikolla huomasin Lindexin sivuilla samaisen jumpsuitin alennuksessa ja kun postikulutkin olivat ilmaiset, en keksinyt enää yhtäkään syytä olla tilaamatta sitä. Mä ajattelin ottaa koon 86cm, jotta se olisi mennyt jonkun aikaa Islalle ja periytynyt sitten Milolle, mutta totta kai mun tuurilla nettikaupasta oli kyseinen koko loppunut, joten mun piti ottaa 80-senttinen ja surkutella hetki sitä, etten saanutkaan fiilistellä pääkalloilla varustettua jumpsuitia Islalla.


Kun haalari keskiviikkona oli haettavissa postista, oli mun pakko vielä lähteä iltamyöhällä sitä noutamaan. Aamulla testasin sitä Islan päälle, vaikka olinkin aika varma, että se ei mahdu millään. Olin kuitenkin väärässä, sillä jumpsuit menee vielä pienen hetken Islalle, vaikka pituutta onkin jo se 80cm ja jumpsuit on samaa kokoa. Kunhan edes muutaman kerran saisin fiilistellä sitä Islan päällä ja sitten voinkin siirtää sen Milon käyttöön. Mun oli pakko ottaa kuvat muksuista, kun kummallakin on sama jumpsuit päällä. Ehkäpä noi kuvat vähän havainnollistaa sitä, että vaikka ikäeroa onkin melkein 11 kuukautta, ei kokoeroa ole kovinkaan paljoa. 

Mun mielestä lapsille voi aivan hyvin pukea tummia värejä ja vaikka pääkallokuosia, se riippuu vain siitä miten edellä mainittu yhdistelmä on toteutettu. Mun mielestä haalari passaa hyvin kummallekin ja olen aivan rakastunut siihen. Saas nähdä, raaskinko pistää sitä eteenpäin siinä vaiheessa kun se ei Milollekaan enää mahdu. Mähän en ole lapsilta säästänyt mitään muuta vaatetta, kuin Islan ensimmäisen 50-senttisen bodyn (joka on ollut käytössä molemmilla) ja neidin ristiäismekon. Mä tiedän, että jos alan säästämään muitakin vaatteita, niin meillä on kohta laatikkokaupalla vaatetta, joista en vaan raaski luopua :D



Mitäs mieltä siellä ollaan jumpsuiteista ylipäätään ja tuosta kuosista? 
Voiko lapselle pukea mielestänne tummaa vaatetta ja onko pääkallokuvio ihan ehdoton ei?



16 kommenttia:

  1. Meillä on tuo sama jumpsuit pojalla :) Aivan varmasti jää säästöön odottamaan seuraavaa käyttäjää :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on vaan niin ihana! Mä en oo säästänyt ipanoilta juurikaan mitään vaatteita, mut toi on ehkä pakko. Muksut saa sitten parinkymmenen vuoden päästä kauhistella, että äiti, miten oot kehdannu pitää meillä tollaisia rytkyjä :D

      Poista
  2. Pitäisin jumpsuitteja pojalla jos hän vain suostuisi pukemaan. Kokee jumppiksen samaksi asiaksi kuin ulkohaalari, eli ehdoton nounou, ehkä vähän ajan kuluttua voisin kokeilla uudestaan, nyt kun ei lattian tasossa enää möyri vaan jo pieniä matkoja kävelee. Ehkä se ei nyt tuntuisi niin ikävältä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kummatkin muksut on suostuneet pitämään jumpsuitteja, mutta nyt Isla on keksinyt että niissähän on vetskari ja kotonakin vipellettiin menemään haalari auki :D

      Poista
  3. Meillä on toi sama ja se on ihana, ihana ja ihana! ;) Harmittelin myös sitä, kun olisin halunnut tämän myös 86 kokoisena, mutta tää 80 taitaakin mahtua pienen ikuisuuden, jos se kerta menee 80 pitkällekin! Se on meilläkin jo käytössä, vaikka tuossa onkin vielä reippaasti kasvuvaraa :) Kuvia: http://mooondelsson.blogspot.fi/2013/12/luukku-4-puolivuotias.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itse asiassa katoin tuon postauksen sun blogista jo silloin, kun se ilmestyi ja ihastuin jumpsuittiin niin paljon, että pakko se oli saada! Olin katsonut jumpsuittia jo aiemmin, mutta kun näin sen neiti E:n päällä, niin näytti vielä paremmalta, kuin rekissä :)

      Poista
    2. Haha :D Tää on kyllä yks meidänkin lemppareista :) Musta se on vielä ihanampi luonnossa! Pakko etsiä tää jostain 86 kokosena :--)

      Poista
  4. Mun mielestä kuosissa ei oo mitään vikaa! Ite en eka ees tajunnu että ne on pääkalloja… Ja muutenkaan, ne ei oo mitään pelottavia vaan tommosia ihan normaaleja. En siis yhdistä mihinkään kuolemaan tms, musta noi on super mageet!! Ja nykyään muutenkin tuntuu olevan ok (minulle ollu kokoajan!) pukea lapsille just pääkalloja ja tämmösiä, koska ne ei meinaa mitään pahaa :) ISLA ON VAAN NIIIIIIN SÖPÖ IHANA <3 Reissun jälkeen haluan kyllä nähdä Milonkin ekaa kertaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ehkä haluais ipanoiden vaatteisiin sellaisia aidon näköisiä pääkalloja, mutta tollaiset pliisut versiot menee vallan hyvin :) Sun pitää tulla kyllä käymään sitten, kun pääset takaisin kotimaahan, Islaakaan et oo nähny pitkään aikaan! :)

      Poista
  5. Ihana,ihana,ihana!!!!! Toi sopis meidän herralla myös tosi hyvin, mutta meillä on noi jumpsuitit jätetty ostamatta, kun mä en jaksa aina riisua koko pukua kun vaippa pitää vaihtaa :D Laiska Äiti siis!
    Muuten tosi kätevä vaate, kun meillä lattiat on tosi kylmät niin silloin ryömimis/konttaamisvaiheessa meillä oli noita monessakin eri kuosissa.
    Ja kyllä lapselle voi pukea tummaa vaatetta ja pääkalloja! Meillä ainakin on ja on ollut! Poika oli 4kk kun sillä oli päällä semmoinen musta body missä oli "tatuoinnit" hihoissa ja semmonen hiippahuppu. Muutenkin löytyy kaapista tosi paljon mustaa ja kaikkia rokkipaitoja (mm. Popeda mikä on Äitin lempibändi).. Mustaa vaatetta löytyy siis aika paljon!:)

    Ihania lapsia teillä kyllä on, voi että <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä jumpsuittien riisuminen ei oo ees hermoja raastavaa - Milollakin riisun vaan alaosasta ja pidän sitä niskassa kädellä, jottei roiku lavuaarissa pyllyä pestessä :) Islallakin on kaapissa aika paljon mustaa ja niin muuten on Milollakin, mut se riippuu vähän miten niitä yhdistelee. Yks parhaimmista yhdistelmistä Islalle on mun mielestä musta ja pinkki :D

      Poista
  6. Mää oon ihan ehdoton jumpsuitti fani :) Musta ne on niin helppoja päälle puottevia esim lapsen itsekkin yms.. :) Pääkallo on pop ja harmaa on väri, musta väri olisi minusta aika synkkä, mutta harmaa ei! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jumpsuitit on kyllä kivoja ja tuollaista kuosia voi käyttää molemmilla! :)

      Poista
  7. Onpas söpöjä noi päällä!

    Mä eka ostin ton Topille, mutta palautin sitten, kun päällä ei ollutkaan meidän juttu... harmi, koska rakastan kuosia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä kuosi on ihana ja onneksi kummatkin muksut suostuu jumpsuitteja pitämään, mitä nyt Isla aukoo aina vetoketjua :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!