15.1.2014

Alerekkien jämät?

Mä sain eilen pienen hetken omaa aikaa, kun mun äiti ja isä tuli muksuja vahtimaan, joten päätin suunnata kaupunkiin. Reissun päätavoite oli uusien alusvaatteiden löytäminen itselleni, mutta mä myös "ihan vähän" pyörähdin Lindexin ja H&M:n lastenosaston alerekkien luona ja kyllähän sieltä jotain mukaan tarttui! Mä ajattelin, että tässä vaiheessa alennusmyynneistä olisi jäljellä enää jämät, joita kukaan ei halua, mutta mä kyllä löysin vielä useamman mieluisan jutun. Kummallekaan muksulle ei oo hamstrattuna isompaa kokoa, joten ainakin Milon kaappi sai niiltä osin täydennystä. Islalle nyt ei niin kiire ookaan ostaa varastoon seuraavaa kokoa, sillä nykyinen 86-92cm menee varmasti vielä aika pitkään. Tällä hetkellähän Milo käyttää 74-80-senttisiä vaatteita ja osa seiskanelosista alkaa olemaan jo nafteja. Mä olen nyt vähän kerrallaan hamstrannut Milolle 86-senttisiä vaatteita, jotta niitäkään ei tarvitse kerralla ostaa hirmuista kasaa. Vaatteet ovat olleet kaikki alelöytöjä ja järkevämpää kai se onkin ostaa nyt varastoon halvemmalla, kuin sitten myöhemmin kalliimmalla :)

Reissussa ehkä ihmeellisintä oli se, että tuhlasin enemmän itseeni rahaa, kuin lapsiin. Yleensä lähden etsimään itselleni vaatetta, mutta takaisin tulessa mulla on vain muksuille vaatetta, eikä itselleni mitään. Mun pitäis ehkä vähän petrata tän asian suhteen, sillä en itsekään ole tällä hetkellä tyytyväinen siihen tilanteeseen, että multa löytyy melkein ainoastaan niitä "kotipaitoja", jotka nekin on useamman vuoden vanhoja, virttyneitä ja kuluneita. Mä olen vaan niin huono shoppailemaan itselleni mitään ja sitä paitsi, vihaan yli kaiken sovituskopeissa hikoilemista!

Lindex 

H&M

H&M

Lindex. Paidassa on tähtikuviointia, joka näkyy alemmassa kuvassa paremmin :)

Mekko H&M

Oletteko onnistuneet tekemään vielä viime hetkellä hyviä alelöytöjä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!