12.1.2014

Instaweek: 19

Tällä viikolla blogi on viettänyt aikalailla hiljaiseloa, mutta ensi viikolla yritän olla vähän ahkerampi! Mulla on ollut aikamoinen opettelu yhden vanhemman arkeen ja siihen, että hoidan lapsia yksin kellon ympäri. Sen lisäksi ikävä on ollut hirmuinen, joten oon vaan yrittänyt selvitä päivän kerrallaan ja hyvinhän me ollaan pärjätty! Viikonloppu oltiin mökillä ja tänään käytiin lasten kanssa moikkaamassa iskää kasarmilla, kirjoittelen niistä pian lisää! Nyt olis kuitenkin tuttuun tapaan taas Instaweekin vuoro :)


1. Miikalla on ollut leukaparta kasiluokasta lähtien, joten meni kyllä hetki, ennen kuin silmä alkoi tottua uuteen ulkomuotoon. Ei se ollutkaan niin paha, kun mä kuvittelin! 
2. Käytiin muksujen kanssa ulkoilemassa ja Isla juoksenteli parhaansa mukaan isompien lapsien perässä, ihan niin kuin aina. Mun on melkein turha ottaa mitään lapioita tai muita puistoon mukaan, koska Isla juoksentelee aina mieluummin muiden lasten perässä ja yrittää apinoida kaiken :)


1. Onnea on ystävät <3 Mä olin vissiin niin surkeena, että sain ihanat sukat piristämään mieltä ja lämmittämään jalkoja. Noin on niin superpehmeät, ettei tekis mieli ottaa jalasta pois ollenkaan!
2. Kävin ostamassa vihdoinkin tripodin, aika kauan aikaahan sitä tulikin mietittyä ja jahkailtua. Kun kaukolaukaisin tuli vihdoinkin postissa, piti tämäkin sitten tietysti käydä hakemassa :)


1. Teetä porukoiden luona retromukista! Mä oon aina vihannut noita mukeja, ne on vaan niin rumia, mutta kyllä niistä teetä kehtaa sentään juoda ;)
2. Jäbä löysi mummon luota lempilelun, jota jaksettiin syödä pitkä tovi. Kun lelun pureskelu ei enää kiinnostanut, oli sillä hyvä hakata pöytää ja viskoa sen jälkeen lattialle, josta joku se aina nosti.


1. Retroteemalla jatketaan, Milo sai nukkua enon vanhassa äitiyspakkauksen makuupussissa, joka on vuodelta 1977. Toi on vaan niin hieno, mäkin haluan!
2. Vähän omaa lärviäkin, hissipose tietysti ;)


1. Miksi lasten sisäinen herätyskello ei herätä viikonloppuisin tuntia tai kahta myöhemmin? Kyllä mulle ainakin kelpais! Nimimerkillä heräsimme tänäänkin varttia vaille seiska.
2. Käytiin moikkaamassa iskää kasarmilla ja tais kaikki olla aika innoissaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!