27.1.2014

Instaweek: 21

Sunnuntain Instaweek ei ehtinyt nyt ihan ajoissa, koska ollaan jo yli puolen yön, mutta ei se mitään. Muksujen silmätulehdus alkaa helpottamaan, mutta mä olin tänään vuorostani se, joka makasi useamman tunnin sohvalla ja katseli morkkiksen kourissa, kun Miika touhusi muksujen kanssa itsekseen. Jospa tää ois sitten se flunssahuippu ja olo alkaisi vihdoinkin helpottamaan parin viikon sairastelun jälkeen. Vaikka kotona onkin ollut enemmän ja vähemmän puolikuntoista porukkaa kuluneen viikon aikana, niin Instagramia sentään olen muistanut päivitellä ja nyt tehdäänkin jälleen katsaus menneen viikon kuviin :)


1. Käytiin reilu viikko sitten sunnuntaina jälleen moikkaamassa mummia ja ukkia :)
2. Mun oli pakko ottaa pieni videopätkä sisarusten iltariehumisista. Harmi, että pahin naururemakka oli ohi jo tuossa vaiheessa :D


1. Vaihteeksi omaakin naamaa ja kyllä, mulla on pipo päässä! Mä en ole ikinä osannut pitää pipoja ja eihän sitä nyt teininäkään voinut pipoa päähän laittaa... Äitiyden myötä näytän mieluummin vähän höntiltä, kun palellutan korvani, joten hiihdän tästä eteenpäinkin pipo päässä, vaikkei se mulle sovikaan :P
2. Monta päivää neljän seinän sisällä ja vihdoinkin päästiin ulos! Sen jälkeen tulikin sitten silmätulehdus ja kuumetta, joten ulkoilut jäivät aika vähiin viime viikolla. Onneksi kummatkin alkaa olemaan aika lailla terveitä ja päästään taas pian ulkoilemaan!


1. Milo hoksasi karhukävelyn jalon taidon ja mä hihittelin täällä itsekseni sitä menoa katsoessa!
2. Silmätulehdus ja kuumetta, oli aika rauhallinen laps. Isla ei viihdy ikinä sohvalla puolta minuuttia pidempään, tuona iltana sohvalla nyhjättiin useampi tunti ja puhti oli niin poissa, että kuvassakin näkyvää puhelinta rämpättiin koko ajan, mutta mitään muuta ei sitten jaksettukaan :(


1. Kaksi päivää sen jälkeen, kun karhukävely oli opittu, alkoi konttaaminenkin sujumaan! Nyt liikutaankin jo aika hyvin konttaamalla vähän pidempiäkin pätkiä, ryömiminen on aika out Milon mielestä.
2. Hautajaispäivän asua.


1. Kyllä hautajaisissa jotain hyvääkin oli, ruoka nimittäin!
2. Hautajaisten kuvasaldo oli reilut 700 kuvaa, jotka odottavat edelleenkin sitä, että jaksaisin käydä ne läpi. 


1. Mä sain tehdä rauhassa ruokaa, kun muruset rakentelivat yhdessä legoilla pitkän tovin. Isla kantoi iskän tekemää rakennelmaa pitkän aikaa ympäri kämppää ja aikamoiset huutoraivarit tuli siitä, kun se meni rikki... 
2. Viikko alkaa ja loppuu melkein samanlaiseen kuvaan. On mukavaa pukea toisinaan Islallekin siistimpää päälle, ulkoillessa kun on sitten eri vaatteet päällä. Käytiin jälleen mummin ja ukin luona :)

Tällä viikolla Instagramista löytyi ennätykselliset kolme videota! Meidäthän löytää sieltä nimimerkillä dannall ja mikäli et Instagram-tiliä omista, voi kuvia ja videoita käydä katsomassa myös osoitteessa http://instagram.com/dannall :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!