14.2.2014

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sitä aina sanotaan, että ystävyys ei katso välimatkaa ja saattaa mennä pitkiäkin aikoja, kun yhteyttä ei pidetä, mutta silti seuraavalla kerralla pystyy aina jatkamaan siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin. Mun ystävät ottaa varmaan ihan kirjaimellisesti kaiken sen, mitä ystävyydestä sanotaan, sillä mun puhelin on ollut tänään harvinaisen hiljainen :D Silti mä tiedän, että mulla on ystäviä, joille voin soittaa milloin vain ja seuraavan kerran kun nähdään, juttu luistaa aivan samalla tavalla kuin ennenkin. Mä olen todella onnellinen siitä, että vaikka niitä ystäviä ei olekaan kasapäin, on mulla silti tarpeeksi monta rakasta ystävää, joiden kanssa voi juoda kuppikaupalla kahvia ja puhua aivan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Hyvää ystävänpäivää toverit 

Me lähdetään tänään taas koko konkkaronkan voimin mökille viettämään viikonloppua ja palaillaan sunnuntaina sitten takaisin. Mä kävin eilen tekemässä täsmäiskun H&M:n alerekkien luokse ja löysinkin muutaman tosi kivan jutun, jospa ehtisin ne teille huomenna esittelemään! 



2 kommenttia:

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!