16.2.2014

Instaweek: 24

Jälleen on sunnuntai ja aika pistää viikko pakettiin kuvien muodossa! Me kotiuduttiin tänään mökiltä ja yritän ehtiä huomenna postailemaan muutaman kuvan mökiltä :) Ainiin, olenkos muistanut sanoa, että mä lähden lapsien ja mun porukoiden kanssa vajaan kahden viikon päästä Ylläkselle viettämään hiihtolomaa? Automatkat jännittää, sillä meidän ipanat jaksaa istua hädin tuskin vajaan tunnin autossa ja Ylläkselle ajaa aika paljon pidemmän aikaa. Noh, eiköhän siitä jotenkin selvitä! :)


1. Meidän aurinkoinen Hymypoika <3 Milo on kyllä oikeastaan aina hyvällä tuulella, jos vaan ei oo väsynyt tai nälkäinen. Monet ihmetteleekin aina Milon aurinkoisuutta, mutta mä en kyllä valita, että meillä on niin hyväntuulinen poika!
2. Nykyään alan olla niin tottunut Islan kiipeilyvimmaan, etten viitsi edes kauhistella tuon likan akrobaattisia temppuja. Islalla toimii kropan kordinaatio aika hyvin ja harvoin sattuu muksahduksia, onneksi.


1. Isla pääsi tiistaina tallille, kun vietettiin aikaa tyttöjen kesken. Kuten mainitsinkin, likka pääsi myös ratsastamaan ja jännäähän se oli! Ratsastuksen jälkeen Isla yritti syöttää ulkona oleville hevosille lunta :D
2. Mä tein itseni kanssa diilin, että jos syön herkkuja, niin lähden lenkille ja kulutan ne pois. Näätte varmaan miten innostunut olin, kun vedin napaani viisi syntisen hyvää keksiä? No mutta lenkin jälkeen oli kyllä hyvä fiilis!


1. Syntisen hyvät keksit kulutettu ja vähän enemmänkin, loistofiilis! Se lenkille lähteminen on edelleenkin vaikeaa, mutta ei se olekaan sitten niin hirveää, kunhan vaan saa itsensä liikkeelle. Tällä viikolla neljä lenkkiä, hyvä minä!!
2. Sniif, äidin pikkupoika on jo niin iso! Päässä uusi sienipipo ja päällä alunperin Islalle ostettu huppari, joka on kokoa 86/92cm. Milo on kohta jo 9 kuukautta, en kestä!


1. Syötiin mökillä ystävänpäivän kunniaksi sydänpullia. Pullaa ja murotaikinaa, nam <3
2. Väsynyt matkalainen nukahti pulkkaan, kun varsinaisilta päiväunilta oli herätty liian aikaisin. 

Sellainen oli meidän viikko Instagramissa! Saas nähdä, pysyykö mun lenkkeilyinto yllä vai hylkäänkö lenkkarit taas kenkäkaapin perimmäiseen nurkkaan ;) Kuvissa näkyvät lenkkarit on hyvännäköiset, mutta jouduin silti ottamaan mökiltä mun vanhat lenkkarit, kun noi uudemmat hiertää :( Ehkä mä ostan itselleni kunnolliset (ja hyvännäköiset) lenkkarit sitten joskus, kun satun rikastumaan . Sitä odotellessa!


2 kommenttia:

  1. Siinä se Isla vaan oppii rajoja kun saa kiipeillä!! :) Hyvä hyvä! Onneksi minunkin annettiin kiipeillä pienenä (ja tippua telineistä :DD) niin sittenpä tiesin mitä kannattaa tehdä uusiks ja mitä ei =)
    Noi pullat on ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isla on vaan vähän kovapäinen ja ei kyllä kerrasta opi :D No, ehkä joskus... Pullaa, nam <3

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!