14.2.2014

Islan uusi blingbling-koru


Pakko tulla jakamaan tää teillekin - kyllä muuten jenkkiräppäreiden isot kultakorut kalpenee meidän likan blingbling-korulle! Yks aamu Isla tuli mun luokse, kädessään mun helmikoru ja Brion auto. Mä ajattelin, että Isla haluaa ne erilleen, sillä auto oli tarrautunut renkaastaan koruun kiinni. Siinä vaiheessa, kun irrotin auton korusta, Isla heittäytyi lattialle rääkymään ja mä olin vähän ihmeissäni, että mitäköhän tein väärin. Kysyin, että haluatko sä tän auton kaulakoruun kiinni ja likka nyökytteli varsin ponnekkaasti. Kun tein niin kuin Isla halusi, oli meillä maailman tyytyväisin ja ylpein likka, hieno blingbling-koru kaulassaan :D Tuon korun kanssa on kuljettu nyt useammankin kerran ja sitä on esitelty myös ahkerasti vieraille! Isla halusikin tulla siis esittelemään hienoa korua mulle, eikä siis suinkaan halunnut autoa irti helmikorusta, äiti ei vaan tajunnut...

Hassua, että noinkin pieni tietää tarkalleen mitä haluaa ja kyllä muuten kuulee naapuritkin, jos ei mene asiat pikkuneidin mielen mukaan. Onneksi Isla osaa nykyään jo aika selvästi kertoa, mitä haluaa ja mitä ei. Harmikseni Isla on samanlainen pilkunviilaaja, kuin äitinsä ja toisinaan se aiheuttaa harmaita hiuksia. Isla tuo aika usein esimerkiksi kaksi sellaista dubloista löytyvää ikkunaa ja yhden ikkunaruudun, jonka haluaa mun laittavan paikalleen. Jos en muista kysyä Islalta, että kumpaanko ikkunaan ikkunaruutu pitää laittaa kiinni ja erehdyn laittamaan sen väärään, alkaa hirmuinen huuto ja kiemurteleminen lattialla. Huoh, on se puolitoistavuotiaan elämä välillä tosi rankkaa... ;)

Löytyykö ruudun toiselta puolelta vahvatahtoisia lapsia?



6 kommenttia:

  1. Ihana Isla ja miten makee koru!;) Kekseliäs tuleva artisti teillä ;)

    Meillä tulee kans näitä tilanteita ihan päivittäin kun teen väärin... Sitten ollaan X-asennossa lattialla ja huudetaan, kunnes tyhmä Äiti tajuaa kysyä tarkempia ohjeita ;D Meillä tosin nää ohjeet liittyy yleensä traktorin kauhan kiinnittämiseen JUST oikeaan asentoon tai JUST oikean ukon laittamisen sinne traktoriin :)
    Onneksi meilläkin on alettu vähän paremmin ymmärtämään toisiamme. Tyyppi ymmärtää mitä hänelle sanotaan ja osaa sanoin ja elein ilmaista mitä tahtoo. :)
    Meillä poika on myös samanlainen kuin minä eli kaikki heti mulle nyt tai alan huutamaan. Nollasta sataan sekunnissa niin törmäyksiä sattuu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin ollaan tosi tarkkoja siitä, että kaikki pitää tehdä just niin kuin Isla haluaa ja sinne päin oleva lopputulos ei todellakaan kelpaa. Huoh, pilkunviilaus geeneissä vissiin :D Onneks ei olla ainoita!

      Poista
  2. Hih voi suloisuus. :D Sampo on kans kyllä niiiiiiiiiin tarkka. Se aina tuo duplo autoja ja niitä ukkeleita mulle, että laitan ne istumaan niihin autoihin, ja auta armias jos laitan väärän ukon väärään autoon..... Onneksi muistan jo aika hyvin, mikä kuuluu mihinkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans monesti ihmetellyt itkupotkuraivareita, kun mielestäni oon tehnyt niin kuin on pyydetty ja siltikin joku on pielessä! Se on vaan niin pienestä kiinni, tarkkoja tuntuu olevan noi pikkuihmisetkin :D

      Poista
  3. Kenties tyttö on tuleva muotisuunnittelija? :D

    VastaaPoista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!