1.2.2014

Lenssukuulumisia

Hei ja anteeksi blogin hiljaisuus, mä olen ollut ihan kauheassa flunssassa tällä viikolla ja aika onkin kulunut joko sängyn tai sohvan pohjalla maaten, kun Miika on hoitanut lapsia. Luojan kiitos flunssan pahin huippu alkaa olemaan vihdoin takana ja muutamana päivänä oon jaksanut jo jotain tehdä :) Mä toivon todellakin,  että meidän perheen sairastelut alkais olemaan vihdoinkin ohi. Islalla oli flunssa, silmätulehdus ja kuumetta, Milolla oli sama setti kuin Islallakin ja lisänä vielä korvatulehdus, Miikalla flunssa ja silmätulehdus, mulla onneksi vain ärhäkkä flunssa. Tosi outoa tällainen sairastelu, kun kummallakaan muksulla kun ei oo ollu ikinä pientä flunssaa kummempaa. 



Me tultiin eilen mökille ja enpä muista edellistä viikonloppua, jolloin oltais oltu perheen kesken koko viikonloppu täällä, Miika on aina mennyt töihin lauantaina ja sunnuntaina.  Ihanaa, kun huomennakaan meidän ei tarvitse lähteä täältä heti aamusta, niin kuin aina aikaisemmin.

Nyt, kun taudin pahin huippu alkaa olemaan takana, blogikin heräilee henkiin ja yritän saada postauksia kirjoitettua hieman nykyistä rivakampaan tahtiin ;) Toivepostauksien toteuttaminenkin on vähän jäänyt, mutta ajattelin alkaa niitäkin toteuttamaan vähän kerrallaan - vihdoinkin! Tuntuu, että intoa kirjoittamiseen löytyy taas ihan eri tavalla, kun on vähän pitänyt taukoa. Toivottavasti jaksatte roikkua edelleenkin mukana, vaikka bloggaaja on ollut aika kiireinen ja laiska :)




Kuvat on otettu pari viikkoa sitten, kun Miika jäi Milon kanssa kotiin ja me lähdettiin tyttöjen kesken ulkoilemaan. Tuntuu, että kaikilla alkaa leviämään pää neljän seinän sisällä kyhjöttämiseen, kun ollaan oltu kipeitä ja pakkasta on ollut paljon, mutta jospa me päästäis vihdoin taas ulkoilemaan säännöllisesti, kun ulkona ei oo enää niin kauhea pakkanen. Onkos muut sairastelleet?



8 kommenttia:

  1. Mukana roikutaan! Ihana tapa seurata lasten kasvua ja kehitystä <3 Oon vielä koko helmikuun Kuopiossa, niin pitää vaan sopia päivä että tuun käymään!!! :)

    VastaaPoista
  2. Voi toivottavasti sairastelut ois nyt teidän kohdalla ohi!!:)
    Mä olen koko ajan ihan pelko persiissä, että milloin Jäbä tulee kipeeksi. Miehen kanssa molemmat oltiin melkein 39 kuumeessa ja räkätaudissa viikon verran.. Aina kun tyyppi aivastaa niin oon ihan kauhuissani et nytkö se alkaa!
    Meilläkin oli täällä jo se tilanne että alkoi pää hajoilemaan kaikilta kun ei päässyt ulos.. nyt sit onkin yritetty ottaa sitä takaisin :) Just ulkoiltiin yli 2h mikä on jo ennätys :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti teidän pieni mies säästyis sairasteluilta! Mä olen ehkä vähän turhan laiska ulkoilemaan, mutta tässä vaiheessa sitä alkaa jo kaipaamaan :D

      Poista
  3. Iso tyttöhän siellä on (: Kuinka paljon hänellä on ikää? Ja voi teitä teillä on kyllä ollut lenssukausi ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isla on 1v 7kk, jospa tää sairastelu alkais riittämään :)

      Poista
  4. Palaako Miika takaisin töihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miika menee takaisin töihin, kunhan vaan saa jotain hommia :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!