20.2.2014

Ootd

Tunika: Lindex
Legginssit: Lindex 



Outfit of the day, kuinka pitkään mulla kestikään tajuta tuo lyhenne... Mä en juurikaan harrasta päivän asuja, joten sallitakoon se mulle, että sanastokin on vähän hakusessa :D

Ajattelin tulla kerrankin esittelemään meidän pienemmän neidin päivän asua, se kun oli mun mielestä varsin kiva, vaikka oltiinkin vain kotona. Jotenkin ei yhtään Islan tyylinen, mutta silti aivan likan näköinen. Isla sai tunikan Aamu-serkulta ja vaikka mun ja siskon vaatemieltymykset aika harvoin kohtaavat toisiaan ja osa vaatteista lähtee suoraan eteenpäin, tuohon mä tykästyin kyllä kovasti. Mä olen tosi huono yhdistelemään vaatteita moneen eri tarkoitukseen, mutta tunikan näin heti mielessäni mustien legginssien kanssa arkeen, valkeiden legginssien kanssa juhlaan. Mun mielestä asu on tosi nätti, joskin ehkä vähän turhan hieno pelkästään siihen, että pyöritään neljän seinän sisällä koko päivä.

Mä rakastan pukea Islalle kaikkea tyttömäistä, kuten pinkkiä ja mekkoja, vaikken itse niitä osaa käyttääkään. Saas nähdä, missä vaiheessa meillä alkaa tulemaan erimielisyyksiä pukemisen suhteen, likalla kun tuntuu jo tässä vaiheessa olevan aika vahva oma tahto. Nyt mä nautin kuitenkin vielä siitä, kun saan päättää, mitä laitan Islalle päälle, eikä kukaan sano vastaan ;)

Mitäs mieltä olette Islan päivän asusta?


P.S. Yritän tällä viikolla ehtiä postailemaan vielä meidän uhmatuhman kuulumisia, sillä mä olen täällä ollut välillä jo todellakin helisemässä tuon likan kanssa! Tiedän, pahempaa on luvassa. Ehkä mä kerkeän tässä muutaman tulevan vuoden aikana kehittelemään itselleni lehmän hermot...




10 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu! Jos mulla ois tyttö niin pukisin sitä juurikin ton tyyppisiin asuihin. :)

    hennaana.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on ihanaa, että Islan kautta voi toteuttaa sellaista pukeutumistyyliä, josta tykkään, mutten osaa toteuttaa itseni kohdalla :) Kiitos!

      Poista
  2. Aivan ihana blogi! Löysin tämän eilen ja olen nyt näinä kahtena päivänä lukenut koko blogin läpi :DD Islan ja Milon kuvat eivät helpota yhtään tätä minun vauvakuumetta... pahentaa vain :) Nyt on yritys kuukausi 5 menossa ja toivotaankin, että esikoinen ilmoittelisi pian tulostaan! Jatkan kyllä ehdottomasti lukemista. -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa lukemaan! Aika monta tekstiä oot kyllä kahlannut läpi, kiva että meidän elämä kiinnostaa :) Niinhän se aina tahtoo mennä, että vauvakuume pahenee blogeja lukiessa, tiedän kokemuksesta ;)

      Poista
  3. Aivan ihana asukokonaisuus ja ihana Isla! Mulla on ihan hirvee lastenvaatekriisi ja tuntuu ettei mistään enää löydy mieluisia vaatteita 1v5kk ikäiselle tytylle.. Vauvalle toki löytyy kaikkea ihanaa mutta miksei taaperolle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun mielestä Lindexin isompien tyttöjen puolella on tosi kivoja vaatteita, ainakin mun silmää miellyttävät :)

      Poista
  4. Täytyy kyllä tuumata että tytöllä on ihan kuin äitinsä kasvonpiirteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ihmisten mielipiteitä asiasta, koska osan mielestä Isla on edelleen isänsä näköinen ja osa on taas sitä mieltä, että Isla näyttää minulta :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!