15.2.2014

Pari kivaa alelöytöä!

Kuten eilen mainitsinkin, mä tein tuossa muutama päivä sitten täsmäiskun H&M:n alerekille ja löysinkin sieltä pari aika kivaa juttua! Mä lähdin etsimään Milolle muutamaa trikoopipoa kevääksi, sillä viime syksynä päässä pyörineet pipot eivät enää mahtuneetkaan ja tätä menoa ohuemmille pipoille tulee pian käyttöä. En löytänyt pikkupoikien (68-92cm) puolelta mitään kivaa, trikoopipojakin oli vain paria eri mallia ja nekin aika tylsän näköisiä. Eksyin sitten isompien poikien puolelle (92cm-->) ja iskin silmäni muutamaan pipoon, jotka mun oli pakko saada! Kokolappu väitti myssyjen olevan 92/104cm, mutta totesin jo kaupassa, että ovat aika naftia mitoitusta. Kotona totesin saman, sillä pipot olivat aika napakat jopa Milolle, jolla ei oo sitä ikää tosiaan kun vajaa 9kk. Kaikki löydöt olivat alerekistä, lukuun ottamatta Milon sienipipoa :) 


H&M, 92/104cm. Aika paksua trikoota, joten menee myös varmaan vähän viileämmillä 
keleillä, ainakin kypärämyssyn kanssa. Pitkä malliltaan.


H&M, 92/104cm. Mä en yleensä erityisemmin printeistä pidä, kuten ehkä muistattekin, mutta tää sopii kyllä Milolle :) Tosi napakka on jopa meidän jäbän päähän, en oikein ymmärrä henkkamaukan mitoituksia.


H&M, 98cm. Isla käyttää tällä hetkellä vaatteissa 86-92cm, mutta nämä 
olivat ihan sopivat, kun vyötärön saa kuitenkin kiristettyä nauhoilla. 


H&M, 24. Siis vähänkö nää on hienot! Olen ehkä vähän kateellinen Islalle, 
koska kyllä mullekin tällaiset popot kelpais omaan kaappiin...  


Mä olen yleensä aika hyvä alehaukka, joten kysynkin löytyykö joukosta muita, 
jotka onnistuvat tekemään hyviä löytöjä alerekkien luona?



4 kommenttia:

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!