14.3.2014

Ai minäkö paniikkishoppailija?

Hoksasin tällä viikolla, että meidän kummitytön 3-vuotissynttärit on lauantaina ja meillä ei ole lahjaa. Tuntuu, että on miljoona asiaa muistettavana ja sitten aina jotakin unohtuu, vaikka kuinka yrittäisin muistaa. Onneksi oltiin saatu etukäteen vinkkiä, että mitä olisi kiva saada lahjaksi ja vaatteillehan on aina kysyntää pikkutytöillä, jotka kasvavat hurjaa kyytiä. Mun sisko toivoi, että löytäisin Aamulle jonkun hupparin, mutta miljoona kauppaa kierrettyäni totesin, että valikoima on säälittävän huono. On muuten tosi hankalaa löytää vaatetta, joka on mun mielestä kivan näköinen, mutta joka kelpaa myös mun siskolle, jonka vaatemieltymykset on aika erilaiset. Niin ja pitäisihän vaatteen olla myös 3-vuotiaan mielestä hyvän näköinen. Soitin tänään hätäpäissäni siskolle, että mitäs tehdään, kun ei tunnu löytyvän mitään kivaa hupparia ja ihan ookoota en halua ottaa. Onneksi sain hieman helpotusta, kuulemma mikä tahansa vaate kelpaa, huh! Loppujen lopuksi löysin aivan Aamun näköisen collegemekon KappAhlista, sekä H&M:ltä perhoskuvioidun trikoomekon ja siihen sopivat legginssit. Nyt kelpaa lähteä huomenna juhlimaan, kun lahjakin on näin ajoissa hommattu :D Niin, olikohan meillä niitä lahjakasseja...



Samalla reissulla mukaan tarttui myös pari juttua Islalle, jotka oli kylläkin ihan tarpeellisia. Meidän likan vaatevarasto on alkanut näyttämään kaikin puolin aika kehnolta, kun olen siirtänyt liian pieniä vaatteita syrjään ja huutava pula oli ainakin t-paidoista, joita ei ollut kuin muutama kappale ja kesäkin on tulossa (toivottavasti). Onnekseni löysin muutaman kivan t-paidan ja niiden lisäksi boleron, vai mikäköhän sille olisi oikea nimitys.



Kävin tänään hakemassa myös H&M:n paketin postista, jonka tilasin hiihtolomareissulla. Mä oon tosi huono tilaamaan netistä mitään, koska valikoimaa on ihan liikaa ja pelkään, että en osaa ostaa oikeaa kokoa. No ainakin se tilaamani takki oli sopiva! Nyt jos ottais vähän iltapalaa ja lueskelis muutamat blogit läpi, ennen kuin painun suihkun kautta nukkumaan. Miika on päässyt tällä viikolla tuntia aiemmin töistä kuin normaalisti, ja mä olen ollut joka yö keikkumassa hereillä yhden jälkeen, kun Miika tulee. Enkä tietenkään osaa sitten mennä enää nukkumaan, ennenku Miika on syönyt ja käynyt suihkussa, joten mun silmäpussit jatkavat matkaansa alaspäin, koska tänäänkin herättiin puol kasilta ja unisaldo oli huikeat viisi tuntia. Tänään mä meen kyllä nukkumaan, ennen kun Miika tulee kotiin!

K i v a a   v i i k o n l o p p u a !   <3


4 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita kaikki, kelpuuttaisin jokaisen myös Neelan vaatekaappiin. :) Ite oottelen omaa tilaustani... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odottelen, että tuo collegemekko jää Aamulle pieneksi, koska sitten se tulee meille :D Hahhah, no saadaan ehkä ihan hetki odotella, mutta munkin mielestä noi vaatteet oli tosi kivoja! Tällä kertaa H&M:n tilaus tuli yllättävän nopeasti, välillä on kestänyt tosi pitkäänkin.

      Poista
  2. Mä taas mietin et mitä kivaa ostaisin heinäkuussa syntyvälle kaverin pojalle (nyt ku kirjotin nii tajusin kuinka pitkä aika sinne oikeesti viel on :D). Eli mietin lahjoja kuukausia etukäteen viime vuonna tähän aikaan oli jo pari joululahjaakin ostettuna nyt ei viel kun on muutto suunnitelmissa nii ei viitti ylimäärästä alkaa hamstraa :D Joten tuommoinen viimetipassa ostaminen tuntuu oudolta varsinki yksittäisinä, jouluna itellekki osa aina sellasiksi eksyy..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haalin itselleni aina niin paljon tekemistä ja muistettavaa, että jotain unohtuu varmasti :D Lahjoja en osta kuukausia etukäteen, mutta yleensä en myöskään jätä näin viimeisille hetkille. Jospa ensi kerralla hommaisin lahjan vähän aiemmin! :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!