15.3.2014

Materialismionnea

Mainitsinkin eilen, että myös tilaamani H&M:n paketti tuli. Tällä kertaa paketista ei kuoriutunut isoa kasaa lastenvaatteita, kuten yleensä, vaan tilasin kerrankin jotain itselleni. Mulla on puhelimessa henkkamaukan sovellus ja se jos mikä on petollinen, sitä kun tulee aina tylsyyksissään selattua. Löysin viime viikolla sieltä laskettelutakin, joka maksoi alennuksen jälkeen 30€ (norm. 80€) ja jopa minunkin kokoani oli vielä jäljellä, pakkohan se oli tilata. Mulla on yksi Icepeakin laskettelutakki, joka näkyi reissukuvissakin, mutta valkoinen väri on kovin arka ja takki on muutenkin ollut kovassa käytössä ja se näkyy. Uusi takki löytyi siis kuin sattumalta ja eilen jännäsin, että näinköhän on sopivan kokoinen. Juuri oikean kokoinen, kivan mallinen ja värinen, kyllä oli päivä pelastettu! Ilmeisesti muutkin olivat hoksanneet edullisen takin, sillä tilausta seuraavana päivänä kävin kurkkaamassa että mitä kokoja on jäljellä ja takki oli kokonaan loppuunmyyty, vaikka edellisenä päivänä jokaista kokoa oli vielä saatavilla!




Takin lisäksi tilasin itselleni huivin, niitähän ei voi ikinä olla liikaa? Oikeasti mulla on vain muutama huivi, joita käytän ja kasa huiveja, joita en osaa käyttää. Mä käytän aina joko tuubihuiveja tai sitten tuollaisia teltan kokoisia, jotka saa taiteltua kolmioiksi. Mä en vaan yksinkertaisesti osaa laittaa nätisti sellaista perusmallista huivia, siis sellaista suorakaiteen muotoista. Ehkä pitäisi opetella, mutta nyt mä olen suunnattoman onnellinen uudesta muhkeasta huivista, joka vastasi täysin odotuksia!

Omien ostoksieni lisäksi paketista löytyi Islalle valkoisella pohjavärillä ja mustilla sydämillä varustettu pussilakanasetti, likalla kun ei ole omaan sänkyyn kovin montaa pussilakanaa. Toi oli jotenkin niin Islan näköinen ja hei, sekin oli alennuksessa. Ai miten niin aletuotteet on mun heikkous? Mut hei, onhan toi kyllä älyttömän suloinen ja Islakin rakastui siihen heti!

Nykyään, kun ostaa itselleen tosi vähän vaatetta tai mitään tavaraa ylipäätään, osaa olla onnellinen niistä pienistäkin hankinnoista. Mä leijailin eilen pilvissä koko illan, kun postipaketista kuoriutui pari juttua itsellekin ja kaiken muun hyvän päälle ne oli just sellaisia, kuin halusinkin! Tänään mä fiilistelin aurinkoa uusi huivi kaulassa, kuten Instagramissa seuraavat tietävätkin ja huivi tulee olemaan varmasti kovassa käytössä kevään aikana!

Kivaa lauantaita kaikille, palaillaan huomenna Instaweekin ja 
mahdollisesti kummitytön synttärikemujen merkeissä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!