24.4.2014

Kuin kolme Marjaa?

Milo vasemmalla, minä keskellä ja Isla oikealla.

Mökillä ollessamme äiti kaivoi kätköistään vanhan kuvan minusta, jossa olen 7 kuukauden ikäinen. Isla oli heti sitä mieltä, että kuvassa on Milo ja kuvaa tarkemmin tutkittuani jopa minä voin todeta, että kyllä meissä taitaa aika paljon samaa näköä olla, ainakin vauvakuvien perusteella. Halusin lisätä mukaan myös Islasta otetun kuvan ja nyt kuvia katsoessani huomaan, että on Islassakin jonkin verran samaa näköä, kuin minussa vauvana. Olisin voinut lyödä vetoa, että päälläni on joku yökkäri kuviosta ja vetoketjusta päätellen, mutta äiti kertoi, että tuolloin Anttilassa oli järjestetty lapsikuvausta ja siellä tuokin kuva on otettu, ysärimuoti oli vissiin aika yökkärimäistä... :D Pitäisi kaivaa jostakin myös Miikan vauvakuvia, jotta voisi vertailla niitä Islaan ja Miloon. Joskus olen Miikan porukoilla tutkinut Miikan vauvakuvia ja yhdennäköisyys Islan vauvakuvien kanssa oli kyllä huomattava! Jospa muistaisin ensi kerralla ottaa kameran mukaan ja kysellä Miikan vauvakuvien perään, jotta voisin laittaa niitä blogiin vertailuun. 

Mitä mieltä te olette, kummassako on enemmän minun piirteitä?



4 kommenttia:

  1. Kyllä on kummassakin niin paljon samaa näköä että huh huh! Jos on pakko valita kummassa on enemmän niin ehkä Milossa on 0,1% enemmän sun näköä :D
    Meillä on taas synnäriltä asti kyllä tiennyt kuka ton naperon isä on (Ihankuin sitä nyt en muuten tietäisi xD)! Niin on Isänsä näköinen edelleen että hohhoijaa. Mä olen välilä miettinyt et onko olemassa äitiystestejä, kunnes sitten taas tuo pieni ihminen näyttää raivonsa ja totean "jep minun se on!":D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Islakin oli vauvana ihan Miikan näköinen ja sairaalasta kun kotiuduttiin, niin pihan ajattelematon perhepäivähoitaja tuli sanomaan, että ihan on kyllä isänsä laps, äidistä ei niin varmuutta. Siinä vaiheessa teki mieli lätkäistä kassilla naamaan, kun hormonihuuruiselle naiselle tulee tollaisia laukomaan päin naamaa :D No mutta se oli muutenkin asiaton, kysy mm. Miikalta, että leikkasitko napanuoran ja kun Miika vastas myöntävästi, niin totes; "Niin että oot muutaki tehny ku alulle laittanu." Huhhuh, millaisia ihmisiä! Vaikka Isla oli varsinkin vauvana ihan Miikan näköinen, kuten on tullut mainittuakin, niin tempperamentti on kyllä multa peräisin - valitettavasti :D

      Poista
    2. Ai että on ihania ihmisiä!:D Multa kysyi yks aiiivan tuntematon täti-ihminen kaupassa että maidon riittävyydestä ja muutenkin imetysasioista. Sillon tosiaan hormonihuuruissa teki mieli ottaa riveleistä kiinni, mutta nykyään lähinnä naurattaa. Siihen aikaan nyt oli suurin ihmisten huoleenaihe että miten maito riittää vauvalle ja onko tissi- vai pulloruokinnassa... :D
      Mulle tuli tässä mieleen et oon joskus kuullu, että lapset näyttää Isältään ihan vauvana sen takia että Isä kiintyisi helpommin lapseen... Joku alkukantainen juttu siis. Osu ja upposi täällä ainakin ;D

      Poista
    3. Mua itseäni on aina ahdistanut se, miten puolitututkin on tulleet ihan pokkana kyselemään imetysasioista ynnä muusta, jotka on kuitenkin aika henkilökohtaisia asioita. Kaikista eniten se ahdisti Islan kohdalla, jonka kanssa imetys ei lähtenyt sujumaan lainkaan ja ruoskin itseäni silloin sen takia. Nykyään pystyy jo ihan hyvin puhumaan imetyksestä tai imettämättömyydestä, kun niistä on kuitenkin sen verran aikaa :)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!